Gister positief getest (9dpo) vandaag negatief (10dpo)

Hi meiden..
ik zit een beetje met mezelf in de knoop.. allemaal symptomen.. last van borsten, buikpijn enz.. gister had ik een lichte positieve test.. vandaag negatief ?. Kan ik ervan uitgaan dat het mis is? Ik bloed nog niet.
 
Hi,

Heb je dezelfde merk test gebruikt? Misschien ligt het daaraan, aangezien sommigen merken gevoeliger zijn dan anderen.

En heb je misschien een foto van de positieve test?
 
https://ibb.co/RbwNCFd

Ja heb zowel action als clearblue digital gebruikt. Wel had ik echt een hele volle blaas vanochtend. Had ik gisterochtend niet..
 
En die van action, geeft een lichte streep? En die clear blue negatief? Ik heb vaker vernomen dat clear blue niet zo gevoelig is. Dus het kan dat het met de clearblue nog niet genoeg hcg detecteert. Wanneer is je NOD? Denk over 4/5 dagen? Probeer 2 dagen daarvoor of 2 dagen daarna nog te testen.
Ik had een early test van etos 5 dagen voor NOD gebruikt en die was positief
 
[quote quote=10501962]En die van action, geeft een lichte streep? En die clear blue negatief? Ik heb vaker vernomen dat clear blue niet zo gevoelig is. Dus het kan dat het met de clearblue nog niet genoeg hcg detecteert. Wanneer is je NOD? Denk over 4/5 dagen? Probeer 2 dagen daarvoor of 2 dagen daarna nog te testen.
Ik had een early test van etos 5 dagen voor NOD gebruikt en die was positief[/quote]Heb vanochtend ook met action getest.. helaas helemaal niks. Vrijdag is m’n NOD… misschien word ik gewoon ongesteld vandaag of morgen? Want als ik zwanger was, had hij het vanochtend ook aangegeven toch?
 
HCG hoort niet te fluctueren nee, loopt normaalgesproken op.
Wat je zegt over die volle blaas kan wel een beetje effect hebben, misschien wel net het verschil tussen een lichte streep of geen streep.
Gebruik je de normale testen van de action of de early?
Ik had bij de early ook varierende resultaten (wel positief maar varierend in dikte vd streep) terwijl dat ook niet hoort. Toen ik wat dichter bij mijn NOD overgestapt naar normale testen die gaven een constanter resultaat.
 
Officieel moet je de eerste dag na NOD testen. Dan is het het meest betrouwbaar. Soms hebben mensen positieve test voor NOD.
Dus mocht je de komende dagen niet OG worden, test nog een keer zou ik zeggen. Dan weet je het zeker.
Symptomen zeggen niet altijd wat! Kan ook dat je dat hebt in aanloop tot menstruatie en kan dat dat ook een indicatie is tot zwangerschap.

Ik duim in ieder geval wel voor je ❤️





 
Oh en je urine ook. Ochtendurine is het sterkst? Misschien had je met je tweede test het niet gedaan met ochtendurine? We geven de hoop niet zomaar op!
 
Terug
Bovenaan