Gister positief getest (9dpo) vandaag negatief (10dpo)

[quote quote=10502147]Oh en je urine ook. Ochtendurine is het sterkst? Misschien had je met je tweede test het niet gedaan met ochtendurine? We geven de hoop niet zomaar op![/quote]Jaaa was vanochtend met ochtend urine… heb nog steeds last van m’n borsten, maar wel iets minder. Sinds vanmiddag ook geen buikpijn meer ? denk dat het echt mis is. Maar weet wel dat ik gister getest had met echt heel weinig urine, had weinig gedronken die avond. En vanochtend was m’n blaaas echt overvol.. kan dat het verschil zijn?
 
Had je de normale of early van de action?
Ik vanmiddag met opgevangen urine beide testen gedaan. Early gaf licht streepje en duurde best lang.de normale gaf een duidelijk streepje en sneller. Dus zit wel verschil in.
En volgens clear blue mét weekindicator 2tot 3 weken zwanger. Dus 4 tot 5.
Maar volgens mij is t vandaag of morgen 4 weken.
 
[quote quote=10502208]Had je de normale of early van de action?
Ik vanmiddag met opgevangen urine beide testen gedaan. Early gaf licht streepje en duurde best lang.de normale gaf een duidelijk streepje en sneller. Dus zit wel verschil in.
En volgens clear blue mét weekindicator 2tot 3 weken zwanger. Dus 4 tot 5.
Maar volgens mij is t vandaag of morgen 4 weken.[/quote]Ik heb de early gebruikt van action! En ook nog de early digital van clearblue vanochtend ?
 
Over een volle blaas durf ik echt niets over zeggen schat ?. Im sorry!
Kan dat de ene dag je symptomen heviger zijn en de andere dag normaal. Ik had twee dagen voor ik getest had maagzuur, meer niet, een dag voor ik getest had echt zware koppijn, maar niets anders. En dan die dag zelf echt zere borsten.

We wachten NOD af! Die is vrijdag toch? Even beetje geduld ?. I know its hard, i been thru it! Maar dan kan je echt een goede conclusie trekken.
 
Omg meiden…… ik heb net positief getest denk ik?! Heb m’n urine maar 2 uur opgehouden.. hoe dan?!

https://ibb.co/RyY0gsv
 
[quote quote=10502245]Volgens mij is die hartstikke positief!! Wanneer is je NOD? Ik wil je stiekem toch feliciteren ?[/quote]Donderdag/vrijdag!! ? schrok me dood ? maar zie toch echt een streepje haha
 
Terug
Bovenaan