Gisteren blij, vandaag onzeker !

Ik denk dat ik de foto's nu heb kunnen posten. 
Ja inderdaad uit België :), had gelezen dat als je zwanger bent je best even met de arts belt. 
Dankjewel voor jullie reacties, ben gewoon superrr onzeker omdat ik schrik heb dat ik wat te vroeg heb getest en misschien daardoor wat te vroeg victorie heb gekraaid :)
 
Fieke ik zie je foto s nu wel je ziet overal een streepje wel licht maar een streepje is een streepje. gefelicteerd!! probeer het los te laten en te genieten van je zwangerschap.
 
Hi Fieke, spannend hè! Je hebt hele duidelijke strepen hoor dus dat je nu zwanger bent daar mag je vanuit gaan! Hoe het verder gaat, dat is voor iedereen onzeker helaas. Bij mij belde ik de verloskundige en het eerste dat ze zei was dat ik "moest" stoppen met testen, omdat oplopende lijnen ook niet alles zeggen. Bij de eerste echo heb je pas de zekerheid of het (dan) goed zit, het blijft natuurlijk gewoon een hele spannende tijd dus logisch dat je test hoor! Ik wilde ook heel graag bij de cb de 2-3 en 3+ zien, maar heb dat uiteindelijk niet meer gedaan. Dat geld heb ik lekker uitgegeven aan iets leuks voor de kleine! Het is spannend, maar probeer het los te laten en de dokter/verloskundige te bellen om een afspraak te maken! En geniet van je zwangerschap!
 
Gefeliciteerd!
Ik zou om de dag testen, dan zie je het verschil wel goed. Of zelfs om de 2 dagen.
Een test hoort wel degelijk op te lopen.
Maar jouw testen zien er heel goed uit!
Probeer te genieten.
 
Trouwens ik ben laatst van een hele lichte test gegaan naar een knaltest en clearblue 3+. Een dag later een echo en niks te zien, bbz.
Ik wil hiermee zeggen dat testen dus echt geen zin heeft en je alleen maar meer stress geeft.
 
Terug
Bovenaan