gisteren controle uitslag was niet goed

A

Anoniem

Guest

nou dames ik zat er helemaal doorheen gisteren,,
ging op controle in het ziekenhuis bij de gynacoloog want daar moet ik nu dus blijven lopen omdat me suiker niet goed was,, ik mag vandaag meteen naar diabeti toestand dan gaan ze me leren prikken!! zit er zo doorheen he ben zo bang voor naalden enzo
maar ja de baby is dus groot en daarom gaan ze me niet tot 26 november laten lopen ik moet half november maar in me hoofd houden,,
ze zei ook dat de reden waarom ik zoveel aangekomen ben door dat suiker komt leuk he allemaal ben het zo zat elke keer wel wat als ik zwanger ben!!
arm kind van mijn die ligt doorgevoed in me buik te wachten tot hij eruit mag!! ze had het uitgerekend maar hij is echt veel te groot als ze hem de volledige zwangerschap laten zitten

nog meer meiden met dit probleem?

liefs cora

Hey Cora,

Wat vervelend joh dat geprik, helemaal als je zo bang bent voor naalden...
pff nee dat is niet leuk( zacht uitgedrukt)
Mijn kindje is zon 1.5 week verder in de groei dan ze in 1ste instantie dachten
hij is nu boven gemiddeld groot...de verwachting is hier ook dat ie nu eerder komt...maar waar het bij mij aanligt weet ik niet, suiker ed is goed....

Wens je voor straks succes en sterkte!

Groetjes Jo

Hey die Cora,

hoe groot is je beebje dan? Konden ze ook schatten hoe groot ie bij de geboorte zal zijn dan?
En wat vervelend voor je, vooral met naalden enz. Gelukkig krijg je zo'n pennetje waarschijnlijk toch? Niet zo'n enorme naald van 5 tot 10 cm, als het goed is (helpt misschien toch nog een beetje).
Sterkte de komende tijd! Je krijgt het er maar weer druk mee ws!

Doeg

Succes! Het zou mij ook niet lijken, zelf te moeten spuiten. Anderzijds, als ze je goed begeleiden, valt het misschien ook wel mee!
Houd je taai in ieder geval!

'Francien

Lieve Cora,

wat is dat vervelend; ik hoopte zo voor jou dat je suiker goed was!
Het is ook niet te geloven: je eerste drie te klein en je kereltje te groot!
Maar het is natuurlijk wel goed dat ze erachter zijn gekomen; nu kunnen ze je tenminste in de gaten houden en ingrijpen mocht het nodig zijn!
En misschien valt dat prikken wel mee; de naaldjes zijn klein en je mag het zelf doen, dus misschien is dat niet zo eng voor jou als wanneer iemand anders een grote naald in je wilt steken; nu heb je tenminste zelf de controle!

Ik hoop voor je dat t allemaal meevalt en wie weet: als je half november al gaat bevallen hebben we idd kans om elkaar in t flevo tegen te komen (ben 11-11 uitgerekend)

Veel liefs en sterkte,
Nika

he meiden

zit nu eerst even te janken van jullie lieve reacties!! heel fijn zo"n groep waar mensen met je meeleven!! thanks!!

ik ben net terug en heb een tas vol met vanalles meegekregen, en ja ik moet beginnen met elke 2 uur na het eten te chekken dus een klein prikje in me finger en dan meten met dat apparaatje,, oke op zich niet zo erg maar ik durf niet op dat knopje te drukken zodat dat naaltje komt dus dat word een gevecht en ja ik moet maar vragen of mijn kinderen dat doen ofzo , dan moet ik alles opschrijven en donderdag terug komen dan gaat ze kijken hoe en wat en of er met het dieet wat aan t edoen is anders moet ik dat insuline gaan spuiten ahhhhhhhh help!!!

mijn baby zat nu al ruim over de 2 kilo heen en als ik zo doorga dan komt hij over de 4 kilo heen en aangezien de rest zo klein was is dat mega te groot!! en dat willen hun en ik naatuurlijk ook niet ( krijg ik er nooit uit man)

dus ja daarom mag ik eerder gaan bevallen een voordeel dus ?! aan de andere kant ben ik zo gewoonhelemaal op en kapot waarom er bij mijn nooit een normale zwangerschap enzo mag zijn? nou ja als me baby maar gezond is ik weet alleen 1 ding zeker ik doe het nooit maar dan ook noooit meer!!!!!!!!

veel liefs cor

oja nikka dan kunnen we 11 november samen met lamion door het flevo heen hahah
dan mag jij de snoepjes hebben anders stijgt mijn suiker weer he hahaha

Dat knopje is een kwestie van een paar keer doen hoor, wend van zelf!
4 Kg is 8 pond, toch? Je hoort toch wel vaker dat er baby's van 10 pond geboren worden (vriendin van mij ook)..... Lijkt me idd wel erg pijnlijk, hoe groter de baby, des te groter.... pffffff!!! Sterkte!

quote: cora3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2007 11:15:07'));

oja nikka dan kunnen we 11 november samen met lamion door het flevo heen hahah
dan mag jij de snoepjes hebben anders stijgt mijn suiker weer he hahaha

Welk liedje gaan we dan zingen??? Zoiets als: Sinte sinte mikmak, mijn baby is een dikzak, mijn baby is een dunnetje, geef ons een suikervrij pepermunnetje....

Zonder dollen: ik hoop ontzettend dat t allemaal gaat meevallen en dat je die insuliene mag vergeten!

Liefs Nika

Terug
Bovenaan