gisteren controle uitslag was niet goed

whahah
nu ga ik helemaal stuk hier hooor hahah
ja die gaan we zeker zingen dan !!!!!
zie ons al liggen daar komen ze meteen met een psygoloog ofzo aan ook hhaa

liefs cora

Hoi Cora,

Ik hoop dat alles goed gaat en dat je bezoek aan de diabetes verpleegkundige meevalt.
Heb je ook klachten  door de suiker?

Succes ermee!

Elinesmama

hoi elines mama

nou de klachten die ik heb zijn dat ik heel dik ben geworden meer niet eigenlijk,,,,

ik moet morgen weer bij haar komen en dan hoor ik hoe en wat verder ik hoop dat deze weken snel voorbij gaan hoor ik mag nu 2 weken eerder bevallen dus dat schelen er weer 2 maar ja ik hoop dat ik het goed doe voor die kleine zal het zo zielig vinden als hij veel te groot is door mijn zeg maar,, aan de andere kant is het niet zo dat hij er last van heeft behalve dat hij te groot geboren kan worden ,,
het maakt me zo onzeker he dit allemaal moet steeds huilen enzo kan er niks aan doen maar ben heel erg emotioneel op moment ,, ik probeer kleine beetjes te eten en dan maar veel bewegen tussen de maaltijden en dan kijken hoe het verder gaat

zwangerschap suiker komt best veel voor ik hoor het om me heen nu die heeft het gehad en die en die dus ja en kijk die mensen hebben het ook allemaal gered dus ik hoop dat het bij mijn ook wel los loopt

veel liefs cora

Terug
Bovenaan