gisteren crematie v schoonvader

Meid wat een heftige tijd voor jullie zeg! pfffffff kan me voorstellen dat je er echt even doorheen zit.. Nog heel even volhouden..sterkte met de laatste loodjes!
liefsmvtwee

Da's niet de manier hoe je je de laatste weken van je zwangerschap wilt herinneren.. Al probeer je toch het mooiste ervan te maken, zulke situaties gebeuren of het gebeurt niet. Helaas bij jullie wel :(
Sterkte en succes in deze periode, let goed op jezelf en je kleintje. Het gemis van je schoonvader zal niet minder worden, maar gelukkig komen er ook nog goede dingen straks op je pad al is het nu waarschijnlijk even heel moeilijk om dat te kunnen zien. Sterkte ermee..

hoi hoi allemaal.
bedankt voor jullie medeleven en lieve berichtjes.

gisteren een flinke poets/opruimdag gehad, heb alles maar dan ook alles nu wel gehad. en ja die harde buiken zijn nu gelukkig ook wat minder, wel heel onrustig geslapen vanacht.

mijn vriend is de rust zelf wat betreft de situatie, is vandaag ook weer lekker gaan werken.en zo gaat het leven dan toch weer rustig aan verder he, hoop alleen dat ik niet al te lang meer op ons kleine meisje moet wachten, begint nu echt zwaar te worden....maar ja ook dat hoort erbij.

en missen zullen we mijn schoonvader nog wel meer doen de aankomende tijd voor mij een troost dat ik gewoon bijna zeker weet dat hij over ons neerkijkt en over ons waakt! en dat hij al die mooie momentjes toch gewoon met ons meebeleeft

Terug
Bovenaan