Gisteren een half uur (oefen) weeen gehad

Zo dames,

ZOu het dan nu eindelijk snel gaan gebeuren? Ik weet niet of het uit maakt als je regelmatig oefenweeen hebt.

Ik kan wel vertellen dat ze absoluut niet prettig aanvoelen!

Toch hoop ik heel erg dat dit de eerste tekenen van de bevalling zijn.

Hebben jullie ook oefenweeen? Zoja hoe lang?

Ik heb gisteren om ongeveer 5 tot 6 min een half uurtje weeen gehad.

liefs

Hoi hoi

Heb bij vlagen ook oefenweeën, al vanaf 35 weken (ben nu 38 weken). Ik dacht eerst idd dat de bevalling al begonnen was, ik herkende de weeën meteen van nummer 1 en idd goed pijnlijk. Dus vk gebeld en die is gekomen en heeft getoucheerd (ook niet echt een fijn gevoel!), maar was echt nog niets aan de hand.

Heb nu nog steeds oefenweeën (soms een paar dagen achter elkaar en dan weer een paar dagen niet...), vooral 's nachts, soms bijna een uur lang en een enkele keer langer. De ene keer komen de weeën om de tien minuten dan weer om de vijf. Maar elke keer zet het niet door...waardeloos. Ik slaap er slecht van: elke keer denk ik "zou het nu echt beginnen?", en daar wordt ik wel een beetje hyper van en teleurgesteld als het niet doorzet. Niet dat de baby nu persé moet komen van mij, hoor! Maar met de baby is alles goed dus da's het belangrijkste. Volgens de vk zorgt het alleen maar dat alles straks waarschijnlijk makkelijk gaat bij de bevalling. Maar het hoeft dus niet persé een startsein te zijn...zucht...

Ik hoop voor je dat het voor jou wél een teken is van de naderende bevalling! Hoeveel weken ben je?

Liefs,

Hoi hoi

Heb bij vlagen ook oefenweeën, al vanaf 35 weken (ben nu 38 weken). Ik dacht eerst idd dat de bevalling al begonnen was, ik herkende de weeën meteen van nummer 1 en idd goed pijnlijk. Dus vk gebeld en die is gekomen en heeft getoucheerd (ook niet echt een fijn gevoel!), maar was echt nog niets aan de hand.

Heb nu nog steeds oefenweeën (soms een paar dagen achter elkaar en dan weer een paar dagen niet...), vooral 's nachts, soms bijna een uur lang en een enkele keer langer. De ene keer komen de weeën om de tien minuten dan weer om de vijf. Maar elke keer zet het niet door...waardeloos. Ik slaap er slecht van: elke keer denk ik "zou het nu echt beginnen?", en daar wordt ik wel een beetje hyper van en teleurgesteld als het niet doorzet. Niet dat de baby nu persé moet komen van mij, hoor! Maar met de baby is alles goed dus da's het belangrijkste. Volgens de vk zorgt het alleen maar dat alles straks waarschijnlijk makkelijk gaat bij de bevalling. Maar het hoeft dus niet persé een startsein te zijn...zucht...

Ik hoop voor je dat het voor jou wél een teken is van de naderende bevalling! Hoeveel weken ben je?

Liefs,

Hoi hoi

Liefs,

Hmmm ik weet niet zo goed hoe dat aanvoelt eigenlijk. Ik heb wel veel last van het indalen, maar ben ook morgen nog maar 35 weken, dus wellicht is het nog wat vroeg. Ik heb wel regelmatig een soort menstruatieachtige kramp in mijn onderbuik, maar volgens mij hoort dat ook bij het indalen.

Nou ja, ik kan er dus niet zoveel over zeggen! Beschrijf eens hoe dat voelt, oefenweeen?

hey,

ben nu 36wk en 6 dagen, en heb er eigenlijk nog helemaal geen last van gehad.
ik heb ook het idee dat die van mij best nog wel eens tot 42 weken zou kunnen blijven zitten...

liefs,

T

Hoi,

Twee avonden geleden had ik er ook last van. Ze kwamen bij mij om de tien minuten en hielden niet langer dan 30 sec, minuut aan.
Na drie kwartier was het weer weg. Niks serieus dus, maar wel spannend!!

We moeten allemaal maar afwachten!
Succes en wie weet is het toch een voorteken ;-)

Oeh Heppy meid wat spannend, ik twijfel bij pijntjes maar ze zeggen dat als je twijfelt het geen weeen zijn, ik heb zojuist controle gehad, zal even een topic openen.

sterkte meid

Terug
Bovenaan