Gisteren een half uur (oefen) weeen gehad

Hey dames,

Weet eigenlijk wel zeker dat het oefenweeen waren. Ze hielden niet langer dan 45 sec. ongeveer aan, en kwamen in dat half uur best onregelmatig.

Ik voelde ze iedere keer van onder opkomen, tot dat het door de hele buik zat, daarna nam het weer af, en een paar minuten weer de volgende wee.

Het begon idd een beetje als menstruatiepijn, maar dan meer stekerig, en op de top voelde het aan alsof er 1000 naaldjes tegelijk aan de binnenkant werden gestoken. Niet echt een fijn gevoel.

Maar ik kon nog praten met mijn vriend.... dus het viel eigenlijk wel mee. Ik heb niet hoeven te puffen....

liefs

Spannend he, heppy?! Weet nog zo goed hoe spannend ik t allemaal vond toen ik hoogzwanger was van de eerste. Meneer was ook nog eens 2 weken over tijd, heb 4 weken lang echt zitten wachten tot de bevalling zou beginnen. Bij elk pijntje en vreemd gevoel dacht ik: zou t... Heb toen ook regelmatig een half uur of een uur achter elkaar onregelmatige weeen gehad, maar dat zette ook niet door.

Zoonlief was dus 2 weken later dan de uitgerekende datum.. Dus het kan inderdaad ook nog best ff duren. Maar ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen, zo te lezen ben je er ook helemaal klaar voor!

Groetjes!

Hahaha, ja klaar ben ik er helemaal voor.

Maar ik houd er uiteraard wel rekening mee dat het gewoon nog 5 weken kan duren.

(al hoop ik het van niet natuurlijk)

liefs

Spannend zeg heppy!!! Hoop voor je dat het snel echt gaat beginnen....

Ik ben bijna 35wk en nog niet last van oefenweeen, ben benieuwd of ik dat ook ga krijgen.. Kan in elk geval niet wachten totdat het zover is dat het eindelijk gaat beginnen! Ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan!

Ik zit nu op 38 weken, en heb de hele dag door erg regelmatig harde buiken met pijntjes net boven mijn navel.
Ben benieuwd hoe lang ons meisje nog op zich laat wachten :).

Liefs

Pffff, de spanning stijgt echt heel erg snel nu bij iedereen zo te lezen hihi.

Ik heb mijn eerste oefenwee dus gehad met 36 weken en een paar dagen.

Zaterdag zit ik op de magische grens van 37 weken.

Ik heb vandaag de bedankjes helemaal afgemaakt, En we maken zelf het geboortebord. Dat hebben we net in de grondverf gezet, Morgen de lijntjes erop maken, en dan de kleurtjes :D

Daarna mag ie echt komen ;)

(al zou ik het niet erg vinden als het vandaag of morgen al zou gebeuren :D:D:D

Liefs

Terug
Bovenaan