gisteren is Robin geboren...

Hier een  snel berichtje van hier.. deze mail  heb ik naar iedereen verstuurd..
xx

Als eerste super bedankt voor al het meeleven,de berichtjes,kaartjes,bloemen etc...
Gisteren is Robin geboren....

Gisteren ochtend moesten we ons melden om 9.00 bij het wkz in Utrecht.
De verloskundige had een spoed geval gekregen dus we moesten nog wachten werden wel al naar de kamer gebracht...
Om 10.00 kwam ze naar ons toe en legte uit wat er ging gebeuren.. de medicijnen kreeg ik en toen was het wachten wachten en wachten...
Het begon om 12.30 wel wat te rommelen..
Om half twee kreeg ik nog wat medicijnen en toen ging het snel...
om 14.00 zetten het goed door.. ik kon de pijn nog wel goed verbergen had helaas weer buik en rug weeen dus een lekkere houding(zover je het lekker kan noemen!) kon ik niet vinden...
Vanaf 14.30 had ik alleen nog maar weeen en geen tussen pauze meer kon het niet meer verberen en verloor wat bloed...verloskundige kwam eraan (15.15)en wilde daarna weer weg gaan maar dat ging al niet meer.. na 1 perswee is Robin geboren met de vliezen nog om hem heen....

Daar was hij dan zo klein zo compleet zo gaaf,ik stond er van te kijken dat er zelfs nageltje al aanzaten!
(hij lijkt zelf om Mick) nadat hij uit de vliezen was gehaald heb ik hem lekker kunnen knuffelen er was nog wel wat hartactie en heeft een hele tijd bij me in me armen gelegen..

Lieve Robin...
Je bent zo mooi zo lief en zo klein...helaas hebben we deze beslissing moeten nemen omdat dat beter is voor jou.
Je bent nu bij hele lieve mensen die echt goed voor je gaan zorgen...
Je hebt bij mama een plekje in haar hart en zal altijd mama haar tweede toppertje blijven,mijn sterretje aan de hemel...
Mama had nog zoveel voor je willen doen maar ooit zullen we elkaar weer zien...
Dag lieve lieve  kleine Robin.... mama houd van je...

Meissie,
ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Wat moet dat zwaar voor je zijn, ik kan me het niet voorstellen.
Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen. Verder weet ik even niet wat ik moet zeggen om de pijn dragelijker te maken voor jullie...

Liefs, Miek

Lieve Chantal,

Echt verschrikkelijk dat Robin niet bij jullie mocht blijven. Met tranen in mijn ogen lees ik je mooie gedicht. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou, je man en Mick.

liefs Maris

Hoi Chantal,

Wat moet dat moeilijk zijn geweest voor jullie allemaal maar fijn dat je hem nog een tijdje hebt kunnen knuffelen en vast houden.
Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte de komende tijd.

liefs chimene

Hoi lieverd,

Met tranen in mn ogen heb ik je verhaal zitten lezen. Jeetje, wat verschrikkelijk dat jullie dit mee moeten maken!
En wat een kanjer was Robin, omdat hij nog lang zolang mogelijk bij je wou blijven!
Meid, heel veel sterkte met dit onmenselijk grote verlies!

Knuffel Deb.

jeetje wat verschrikkelijk moet dat zijn geweest
ik lees je verhaal met tranen die over mijn wangen rollen

ik wens jullie heel veel sterkte toe met het dragen van dit grote verdriet
hij zal altijd in jullie hart zijn......
hij is nu een heel mooie sterretje en zal altijd over jullie waken en bij jullie zijn

liefs ilona

Lieve Chantal,

Wat moedig dat je dit hier neer zet zo snel al na de bevalling. Toen ik het wkz las moest ik heel even slikken want ook wij hebben ons overleden meisje daar ter wereld gebracht. Ik vind je gedichtje erg mooi. Robin zal altijd speciaal voor jullie blijven! Je hebt nu 2 kinderen en dat neemt niemand je af al is hij niet fysiek aanwezig. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Ik hoop dat op een later tijdstip jullie een nieuw wondertje is gegund en jullie dit nooit meer mee hoeven maken.

lfs ing

Lieve, lieve Chantal, partner en Mick  ,

Wat een verschrikkelijke dag is het geweest voor jullie.
Zit dit ook met tranen te lezen. Ik heb er geen woorden voor, behalve dat Robin nooit  uit jullie harten  zal verdwijnen.

Lief sterretje Robin,
Zal je goed voor Mama, Papa en Mick zorgen....

Liefs Saskia en knuf van Rik    

Terug
Bovenaan