gisteren is Robin geboren...

Lieve lieve Chantal,

Wat ben je toch een sterke vrouw dat je dit ons allemaal nog mededeelt. Heb zo bewondering voor je!! Ook bij mij tranen over mijn wangen en vind het zo verschrikkelijk voor jullie... Robin leeft nu door in jullie hart en jullie zullen hem nooit vergeten.

hele dikke knuffel Ilone

Lieve Chantal

Je bent echt een onwijs moedige en krachtige vrouw.
Heb erg veel bewondering op de wijze hoe je met dit onmenselijke verlies omgaat.
Ook ik lees je verhaal met de tranen over de wangen.
Fijn dat je Robin nog heerlijk bij je hebt gehad en hem heb mogen knuffelen.

Ooit zal je je lieve mannetje weer tegenkomen.
Houd moed en kracht!!!!!

Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies voor jouw, je man en je lieve kereltje Mick .

Lfs Naomi

Ook ik vind je een ongelofelijk sterke vrouw!!! Ik weet verder niet zo goed wat ik moet schrijven, behalve dat ik jullie heel veel sterkte toewens!!!!!

x

wat verschrikkelijk moedig dat je hier al zo snel neer zet.

wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

gr petra

Lieve Chantal,

Ik heb even drie keer goed moeten slikken, had het van de week snel gehoord van de meiden op MSN, maar jeetje wat is dit moeilijk zeg!

Ik vind het dapper van je dat je het hier zo plaatst en zo snel na je bevalling!
Robin zal voor altijd bij jullie blijven, ik wens jouw, je man en Mick heel veel sterkte de komende tijd!

Knuffel van Angel en Jesse

Het is een vreselijke ervaring, die jullie je hele leven met je meedragen..Jullie tweede zoontje word nooit vergeten..
Heel veel sterkte, en praat er over als de behoefte er is, we leven mee..We weten allemaal wat onze kinderen voor ons betekenen...
Knap idd, hoe je het nu al kunt vertellen, maar alleen maar goed om het te delen denk ik.
Veel liefs Rina

fijn dat alles goed is gegaan en dat je nog hebt kunnen knuffelen met Robin.
Weet wat je meemaakt, doe het rustig aan, neem de tijd voor jezelf en je gezin.
Heel veel sterkte.
liefs Saskia.

Lieve Chantal,

Ook hier staan de tranen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal
en wat een prachtig mooi gedicht heb je gemaakt,
heel veel sterkte de komende tijd....

Mascha

Terug
Bovenaan