Gisteren naar de gyn geweest

Ik denk persoonlijk gezien je eerste bevalling die is uitgelopen op een keizersnee, en dat ze dus nu weer een flinke verwachten ik zelf ook weer voor een keizersnee zou gaan.
We hebben in mijn ogen allemaal 1 ding voor ogen ons kindje gezond op de wereld zetten MAAR het is toch ook wel erg tof als mama er niet te schadelijk uit komt wel??!!!
Volg je hart je gevoel...............dat is altijd goed!
Sucses

Ik denk dat ik er inderdaad uit ben...Moet nog even wennen aan de gedachte.

Vermoedelijk ga ik voor een keizersnede. De reden voor deze keuze is punt 1 ik weet wat me te wachten staat ;). 2. Als het idd weer zo'n flinke wordt als de 1e liever via mijn buik :). 3. ik heb een paar jaar terug een operatie gehad daar beneden en zou het eeuwig zonde vinden als al dat werk te niet wordt gedaan door een scheur of knip. 4. Onze oudste is nu 5 wordt deze zomer 6 dus die hoef ik niet meer te tillen etc en die kan mij goed helpen als hij thuis is ;). 5. Ik denk dat ik er meer moeite mee heb als het weer zou uitlopen op een keizersnede dan dat ik een geplande krijg.

Dus al met al heb ik een keuze gemaakt...nu nog even laten bezinken. Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties en inzichten!!

nee daar hebben we het nog niet over gehad ik heb nu 2 weken bedenk tijd gekregen 28/2 gaan we weer en dan wilde hij weten wat het zou worden, dus dan zullen we het er wel over hebben neem ik aan. Maar ik heb er wel een stuk beter van geslapen nu ik een keuze heb gemaakt ;)

Terug
Bovenaan