Gisteren naar de verlosk. geweest; kindje nogsteeds in stuit

Ik hoor hier niet thuis, maar lees af en toe wat in het rond...
Mijn dochter is vorig jaar met 36 weken nog gedraaid (geboren met 41 weken en 2 dagen en 4240 gram).
Als je je kindje voelt bewegen en denkt dat het probeert te draaien ga dan op je rug liggen en je benen gebogen en dan je rug recht houden (dus omhoog) en rustig ademen. Bij mij was ze toen gedraaid!

Moeilijk om uit te leggen

http://www.medimas.nl/page_
1175109046796.html

plaatje 3

hoi

ik ben van het januri 08 forum, maar wou even zeggen dat mijn dochter nog spontaan is gedraaid met 37 weken en 3 dagen. dus houd moed. mijn schoonzusje is maandag bevallen met 37 weken en 2 dagen. haar zoontje lag in stuit, maar naar wel een zware bevalling maken ze het beiden prima.

groetjes sietske

Hoi hoi,

Ik hoor hier niet thuis, ben 17 mei bevallen van een dochter! Zij lag tot 36 weken ook in stuit en ben naar het ziekenhuis geweest voor een draaipoging die gelukt is. Het was even 15 minuutjes pijnlijk, maar dat had ik er wel voor over. Anders moet je de keuze stuitbevalling/keizersnede maken en ik had echt niet geweten wat ik zou moeten doen dan. Dus als een draaipoging mogelijk is (ligt ook aan de hoeveelheid vruchtwater en de ligging van de placenta), dan zou ik er zeker voor gaan. Proberen kan geen kwaad, toch?
Succes in ieder geval!

Groetjes Marije
mama van Sofie 17-05-08

hi

ik ben gisteren bij de vk geweest en volgens haar is mijn meisje inmiddels spontaan gedraaid en ligt ze goed. dat is dan de afgelopen dagen gebeurd. het hartje hoorden we ook onder in mijn buik. ik voel bovenin nog steeds geen voetjes, maar goed ik ga er maar vanuit dat ze goed ligt.

over 2 weken opnieuw controle en dan bij de vk die ook mijn vorige bevalling gedaan heeft. in haar heb ik wel het meeste vertrouwen van allemaal, volgens mij zit zij al jaaaaaaren in het vak.

mijn eerste dochter was 4 kilo bij geboorte, gisteren gaf de vk aan dat deze waarschijnlijk de 4 kilo niet zal halen maarre 7 pond zeker wel...... dat vind ik ook genoeg!!!!

groetjes
annemarie
35 wk

Hoi hoi,

Cami, wat lekker dat ze gedraaid is! Ook goed om te horen dat het dus nog wel kan zo laat. Het kindje hier is nogsteeds erg druk in m ´n buik. Volgende week moet ik weer naar de verloskunidge, dus dan weten we meer!

Groetjes Sientje

Hoihoi,

Bij mij hebben ze vandaag geprobeerd de kleine te draaien, helaas is dit niet gelukt. Er was genoeg vruchtwater en de baby lag goed, maar toch is het niet gelukt.

Ik vond het niet pijnlijk, geen pretje maar goed te doen. Zou het zo nog een keer proberen. Maar helaas dat gaat niet lukken. Ik ben nu 36,1 weken en woensdag gaan we nu verder in beraad wat we gaan doen.

Groetjes

Jeetje Augustus, wat jammer!
Hebben ze al wat gezecht over de opties? Gaan ze het misschien nog een keer proberen? Of hebben jullie zelf al een idee.

Steeds meer en meer zitten we eraan te denken om het kindje misschien helemaal niet te laten draaien. We weten het niet.

Donderdag moeten we naar de verloskundige, dan zie ik dat toch als het moment van de waarheid: zal het kindje op de valreep uit zichzelf gedraaid zijn? Ik hoop het.

Heel veel succes enne, ons wel op de hoogte houden he?

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan