Gisteren sex gehad, maar geen weeen hahaha

Hahahaha,

Ik wist wel dat het bakerpraatjes waren, en maar goed ook, want de baby moet eigenlijk nog ff blijven zitten (vind ik). Hij mag officieel geboren worden, dat wel met 37,5 week. Maar iedere dag meer is meegenomen toch??

Heb wel de laatste paar weken mijn libido weer een beetje terug gekregen (gelukkig). Nog meer mensen hun libido (gedeeltelijk) terug?

liefs

Haai,

Ik heb een prima libido gehad de hele zwangerschap, maar de laatste 2 weken... pfff... moet er niet aan denken!

En het schijnt alleen wee-opwekkend te KUNNEN zijn als je baarmoeder er helemaal klaar voor is, dus als je straks nog eens overtijd loopt komt dit verhoogde libido je misschien nog goed van pas, hahaha!!!

Pfff nog zo'n vroege vogel hier hihi

Ja dat klopt inderdaad ook wel. Ik heb echt bijna maar 1 keer per maand sex gehad de halve zw.schap (vanaf een week of 23), dus mijn vriend is helemaal blij weer. Arme jongen hihi.

Lijkt me wel superapart als je de weeen uiteindelijk op gang krijgt door sex hihi!

Hahaha, ja dat noemen ze ook wel de 'handmatige inleiding'... Nou ik hoop voor je dat het werkt!

Lekker om over de 37 weken grens te zijn, ik ben morgen 36 weken dus bij mij moet alles nog even lekker blijven zitten. Maar ik heb een soort vreemd gevoel dat het eerder komt, maar ja, als ik iedereen hier zo eens beluister, denkt iedereen dat! Dus ik haal me maar niks in mijn hoofd!

Tja mijn libido...is niet echt gweldig sinds ik zwanger ben. En nu moet ik er helemaal niet meer aan denken. Arme man van mij, die staat na de bevalling natuurlijk ook wel een paar weken droog. Dus ik hoop dat ik mn libido nog even terug krijg voor ik ga bevallen, haha!

geen last van gehad deze zwangerschap,manlief gelukkig! moet wel zeggen dat het echt niks helpt inderdaad als de boel niet rijp is!
dit is de 4e en geloof me bij alle 3 overtijd gelopen en het heeft niks geholpen hoor!!!
wat ik niet geprobeerd heb toen! hihi
maar wie weet helpt het bij een ander wel!

Het is in ieder geval een goed excuus voor een goede vrijpartij ;-)

Ik heb geen verandering qua libido gemerkt tijdens de zwangerschap. Nog even veel zin. Alleen in het begin, toen ik heel erg misselijk was, moest ik er even niet aan denken, maar verder geen probleem!

Het wordt wel steeds lastiger. Die dikke buik zit in de weg en als de kleine begint te bewegen tijdens de 'daad' dan is voor mij het romantische er wel vanaf hihi!

Aan mijn libido ligt het niet,maar ik voel me al een tijdje totaal niet sexy of aantrekkelijk.Nu het vocht in mijn voeten ,benen enz enz. alleenmaar is toegenomen voel ik me helemaal een olifantje en mijn energielevel is ook niet wat je noemt op pijl. Aan mijn vriend ligt het niet, hem stoort het niet echt, die wilt wel! Ik had ook wel zin in een vurige
vrijpartij,maar zou niet weten hoe dat nu mogelijk is :( Arme hij,maar ook arme ik,want ik mis het net zo goed.Heb hem uiteraard wel afentoe verwend;)
Misschien als ik drijg overtijd te gaan,dat ik me nog eens bedenk ;) Mijn virend heeft al aangegeven dat wel voor me te willen doen haha.

Terug
Bovenaan