Gisteren sex gehad, maar geen weeen hahaha

heb de hele zwangerschap geen last gehad van mijn libido... had net zo veel zin als altijd... hebben alleen in het begin minder seks gehad, omdat libido van manlief ineens kwijt was :p

Maar nu...
Kindje ingedaald, voel me helemaal beurs van beneden, alsof iemand er met een stok op heeft zitten slaan... Alles doet zeer, lopen, zitten, liggen... En dat is ECHT NIET bevorderend voor de stemming... Heb helemaal geen zin meer in seks...

we hebben heel de zwangerschap 1 keer per week seks gehad soms iets meer.voor de zwangerschap meestal 3 keer per week.nu de laatste weken veel minder zin.is ook gevoelig van binnen en kan nog maar 1 standje zo saai!heb na de seks ook veel harde buiken ook na klaarkomen,maarja vind het zo zielig voor mn man want na de bevalling zal het ook wel weer even duren,moet wel zeggen dat hij super voorzichtig en lief is hoor.en net als wat do schrijft:voel me ook niet sexy meer voel me soms net zo een hangbuikzwijn.gelukkig vind mn man me nog mooi.maarja zou idd fijn zijn als de weeen kwamen door seks.dan zou ik iedere dag wel willen haha nog 3 weekjes ongeveer.
liefs jootje

Zielig voor je man? Je doet het toch niet expres??
Ik vind het voor mezelf net zo zielig als voor hem als het een keer niet lukt of ik geen zin heb!

Praat jezelf alsjeblieft geen schuldgevoel aan. Als ik een keer geen zin heb, grap ik gewoon: het is allemaal jouw schuld ;-)
Nee, we hebben hier samen voor gekozen en daar horen dit soort dingen ook bij.

Mijn man heeft soms minder zin dan ik. Hij kan maar niet wennen aan mijn veranderde lichaam. Ik denk dat hij de dagen aftelt dat hij weer kan genieten van een lichaam zonder buik hihi!!

Ach, laten we er om lachen, over niet al te lange tijd hebben we weer àlle tijd om de geleden schade in te halen (mits er geen kind tussendoor ligt te brullen haha).

Wat een grappige verhalen. Ik zou blij zijn als we weer gewoon sex konden hebben. Aan manlief ligt het ook niet, die vind mij op 1 of andere manier erg sexy nu ik zwanger ben. Maar ik voel me zelf alleen zo onsexy, tja en dat is dus niet zo bevordelijk voor mn libodo.
Maar ik moet toegeven, alle keren dat we wel sex hadden waren wel erg goed en vurig. Zal wel komen omdat alles daar beneden wat beter doorbloed is.

Ja ik vind mijzelf ook niet meer zo mooi, door straie enz.. En ik moet zeggen we hebben wel minder sex gehad tijdens de zwangerschap, vergeleken met normaal..Maar als we dan sex hebben is het wel heeel goed..

Andere dingen doen we nu wat vaker...masseren, knuffelen enz.. Mijn buik zit gewoon in de weg hahha..Ik kijk wel naar de periode uit na mijn zwangerschap :)

Haha idd grappig om al die verhalen zo te lezen...

Mijn libido heeft echt een oppepper gehad tijdens mijn zwangerschap.. had voor mn zwangerschap een heel laag libido en tussen maand 3 en 8 van mijn zwangerschap was mijn libido egt op en top dat mijn vriend helemaal in zijn nopjes was en me maar snel weer zwanger moest maken na deze zei hij.. 2 voordelen en veel sex en lieve kindjes zei hij haha:p

Nu is mijn libido idd weer wat minder.. Maar we gaan nu af en toe lekker samen in bad.. elkaar masseren, knuffelen enz en dan komt het er toch vanzelf van..:D

Majah idd nog een paar weken/maanden(weet niet hoe snel na de bevalling je libido weer normaal is:p) en we hebben ons normale libido wel weer terug denk ik..:p

Pff, libido: wat is dat?? Nee, ben er de laatste weken niet voor in de stemming. Manlief maakt er geen probleem van en ik ook niet. Beetje extra knuffelen maakt een hoop goed. Tot een week of 4 geleden was m'n libodo zoals normaal.

Wel grappig: vorige zwangerschap met 10 dagen over tijd de bevalling geprobeerd op te wekken met sex. Nou mooi niet, meneer bleef lekker zitten. Er waren uiteindelijk wee-opwekkers voor nodig om m de tent uit de krijgen ;-)

Hahaha, wat een reacties allemaal.

Nou kan je vertellen dat het voor mij niet vaak genoeg kon voor mijn zwangerschap, en de eerste maanden ook niet. Toen een tijdje bijna helemaal niks.... helaas, en nu begint het weer te komen.

Sexy voel ik me ook niet hoor met die enorme buik ervoor met strepen en al erop!! Maar schijnbaar vind mijn vriend het geen prbleem (gelukkig maar :D)

Denk ook niet dat veel sexen nu helpt hoor voor die weeen op te wekken. Hij komt wanneer hij er klaar voor is toch? Nog 2 weken en 3 dagen tot uitgerekende datum :D

liefs

Terug
Bovenaan