Gisteren...

Bedankt, voor alle lieve reacties, dat doet altijd wonderen! Ik was zondag gelukkig niet helemaal van de wereld en ook niet intens verdrietig, maar ik heb er wel bij stil gestaan.

Liefs Lientje

Ps Volgens mij wordt iedere reactie 2x geplaatst, wat irritant!

Hoi Lientje,
Voel erg met je mee...Hoe raar dat ook klinkt uit mijn mond....ik heb 4 gezonde kinderen, alle .Maar heb ook 3 miskramen gehad...Dus ben 7 keer zwanger geweest, en alle 7 in de 1e maand raak, maar echt, die 3 keer dat het mis ging...Ik was er telkens weer kapot van, en het trooste me heus niet dat ik bijna zeker wist dat ik de maand erna weer zwanger zou zijn....want je wilt DAT kindje....wat je net bent verloren....
Ik vind je heel dapper klinken dat je vooruit kijkt en je richt op de zomer en je vakantie.Lekker positief blijven, wie weet dat er in de toekomst nog een heel mooi kindje word geboren bij jullie.
Ik duim voor je, groetjes Roos.

Roos,

Thanks voor je reactie!

Ik klink misschien heel dapper, maar soms...soms is het teveel. Dan zie en hoor ik niks anders dan mensen met een 2de/3de of 4de kindje en dan kan ik ineens zo verdrietig zijn.

Maar nu zit ik goed in m'n vel en dan kan ik dat beter aan. Ongeveer dit weekend m'n NOD, maar ik voel geen rare kwaaltjes, dus ik denk dat ik mag zeggen helaas pindakaas!

Dan ga ik heerlijk genieten van een zonnige vakantie in Zuid-Frankrijk!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan