glijbaan vraagje

Hallo dames,

Wij willen voor Marissa een glijbaan gaan kopen voor in de tuin. Nu wilde ik er 1 met 5 treden kopen omdat ik bang was dat die van 3 treden te snel te klein is, maar nu kregen we vandaag een folder waar zo'n 3tree in stond en die is vanaf 1.5 jaar. Omdat Marissa morgen pas 20 maanden is vroeg ik me nu af of een 5 tree niet te hoog is. Kunnen de mensen die een glijbaan hebben mij advies geven? Wilde er nog wel bij zeggen dat Marissa nooit alleen buiten mag spelen dus ben ik er echt altijd bij als ze glijdt

groetjes Linda

Hoi,

ik zou voor de 5tree glijbaan gaan. Daar heb je gewoon veel langer plezier van!
Je weet nooit hoe ze er mee omgaan: onze Stijn (26 maanden) durft niet op zijn billen van de glijbaan, maar gaat het liefst op zijn buik en dan met zijn voeten eerst....

groetjes,
Kiki (mv Iris en Stijn)

Als je haar toch helpt zou ik ook voor een 5 tree gaan denk ik. Al denk ik dat ze een 3 tree ook heel erg leuk vind hoor. Als die goed in de aanbieding is zou ik die mss wel kopen en dan wel zien wanneer ze hem zat is. Lastig...

gr.Ing

Hey Linda,

Wij hebben de glijbaan met 5 trede en Sam is nu 20 maanden en vindt het helemaal super. Het kan d'r niet hard zat gaan!!!
Wij zijn er wel altijd bij. Ze mag er ook niet alleen op.

Succes met je keuze

Groetjes Patries

hihi das toevallig linda,ik zit ook te twijfelen welke glijbaan ik zal kopen.had ook het idee dat die glijbaan met 3 treden snel te klein zal zijn,ze lijken zo klein.ik denk zelf dat ik ga kijken voor 1 met 5 treden,heeft ze langer plezier van denk ik dan.

gr petra

quote: mama van anouk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-05-2009 20:41:00'));

patries,bijna tegelijk gepost.maar waar heb je deze glijbaan weg??? weg????

gr petra

Hey Patra,

Het is een glijbaan van Little Tikes.

Hoi Linda,

Wij hebben voor Veerle de little Tikes gljbaan met 5 treden. Veerle gaat er al vanaf dat ze 22 maanden is vanaf. In het begin stond ik er nog naast maar nu gaat ze er altijd alleen vanaf. Ze wordt 28 mei 2 jaar.

Succes met je keuze.

Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan