glijbaan vraagje

Hoi Linda!

Wij hebben een glijbaan met 3 trede gekocht voor z'n verjaardag! En ik moet zeggen dat ik dat voor nu even prima vind!! Hij is namelijk gisteren behoorlijk gevallen en heeft de vloer maar weer eens geprobeerd weg te koppen!!

Hij staat nu wel midden in de woonkamer...maar goed in het nieuwe huis gaat hij de tuin in!! Ik kan Jesse hier wel alleen vanaf laten glijden en van deze durft hij wel van z'n billen af te gaan....moet wel zeggen dat z'n evenwicht daar een stuk beter van is geworden!

In de toekomst wil ik die van little Tikes kopen (er is nu een groene voor 99,95 te koop bij de Intertoys met 5 tredes) dus misschien volgend jaar een grotere glijbaan!

groetjes
Angel

Hee hoi,

als je er toch altijd bij bent de eerste tijd zou ik denk ik voor een 5 trede gaan. Voor Alice hebben we een glijbaan met een soort van speelhuisje gekocht en daar zitten maar 2 grote treden/verdiepingen op waar ze zelf op kan klimmen. Vooral ook niet hoger omdat ik er niet altijd naast sta.

Op de verpakking staat dat deze ook tot wel 5 jaar geschikt is en ook in   de recensies die ik op internet las stond dit. hij staat trouwens inmiddels buiten maar Alice durft het nog niet zo goed alleen.....eronder kruipen is leuker.

Groetjes Alberdien

Leuk onderwerp!!

Voor Jennifer d'r verjaardag zijn we ook op zoek naar een glijbaan of een huisje voor buiten! Vind het ook best lastig, vindt de meeste glijbanen nog zo eng. Omdat ze zo weinig ruimte hebben om van het trappetje te gaan zitten op de glijbaan... ben bang dat ze naar achteren vallen!!

Nu heb ik laatst bij de karwei dezelfde gezien als de foto van Alberdien. En die leek mij wel wat, kunnen ze er ook leuk onderzitten enzo.. kost geloof ik 80,-

Maarrrrrr een huisje vind ik ook wel errug leuk!!! Weet het nog niet!

gr. Ilone

Hoi!

Mag ik ook even inhaken op dit topic?

Wij hebben een Little Tikes glijbaan met drie treden. Lotte is nu net 2 geworden, maar die mag daar ook niet alleen op hoor, want als ze er afkukelt valt ze op de stenen. Ik heb de mijne toendertijd tweedehands via Marktplaats. Achteraf gezien zou ik er liever een hebben met 5 treden, denk ik. Maar Lotte heeft nu nog heel veel plezier van haar kleine glijbaantje.

Ik dacht ook aan een huisje voor in de tuin voor haar verjaardag, maar wij hebben het niet gedaan. Die dingen worden zo snel vies door regen en er kruipen insecten en spinnen in e.d. Wij hebben een groot pakket gekocht met 3 tenten en 4 kruipbuizen. Die kun je heel snel opzetten, op veel verschillende manieren aan elkaar koppelen en kan zowel binnen als buiten. Ingeklapt neemt het bijna geen plek in. Wij vinden het ideaal! Vaak zetten wij een tentje met een kruipbuis neer, vinden ze al geweldig! Ik heb er iets van 45 euro voor betaald.

Groetjes, Marisa

Luuk is 14 mei 2 geworden, en hij gaat al heel lang alleen van de glijbaan, ik denk al wel 5 maand. met name de glijbaan op het schoolplein van de oudste (bijna 5 jaar)  is favouriet, zitten denk ik wel 6 tredes op?
in de tuin hebben we een houten huisje met zandbak en glijbaan, en sinds een maandje of twee glijdt hij ook daar alleen van af.
wij wonen erg ruim en de jongens spelen heel veel met de buurkinderen alleen buiten op het erf, ik ben daar aardig makkelijk   in.
ik zou dus met 5 tredes doen, heb je veel langer wat aan.
grt

Hoi

Joye gaat nu een maand of 3 van de hoge glijbaan.

Dit was de eerste keer!

En nu gaat ze er alleen af.

Maar de jongens (7 en 9 jaar) hebben er ook nog lol van.Vooral met zijn drieen samen hebben ze veel plezier.Dan glijen ze heel snel na elkaar,lachen en gillen.

Groetjes Jessica

Ik heb van iemand een glijbaan gekregen met vier treden. Hier gaat mijn dochtertje al vanaf sinds ze 1 jaar is. Aan het begin met ons ernaast, en vanaf dat ze 16 maanden is ofzo; alleen.
Nou moet ik wel zeggen dat ik een echte klimgeit heb, in de speeltuin gaat ze ook (het liefst alleen) van de grote glijbaan; ruim twee meter hoog.

Allemaal kei bedankt voor de reacties. We hebben Marissa meegenomen naar de Toys XL en haar daar op de verschillende glijbanen laten spelen. Alleen die met 3 treden van Big kon ze echt veilig zelf. Die gaat het dus worden. Tot en met woensdag is deze bij de Blokker voor 30 euro ipv 35 euro te koop. Die krijgt ze dan voor deze zomer. Volgend jaar zetten we hem op Marktplaats en kopen er 1 met 5 treden voor haar.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan