Glitters

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,
Ik kom ze nog even strooien, er zijn niet zoveel berichtjes nog van meiden die zwanger zijn....ik hoop dat het helpt, ik heb hier altijd met veel plezier rondgestruind en gun het jullie allemaal om mee te verhuizen!

*********************** ****************************** ********************** ****************** ***** ********************** ****************************** ************************ **************** *************** *********************** ********************** ***************** *****************

Veel liefs en ik duim voor jullie!

Muizeke
6 wkn & 4 dgn

Hey Muizeke!

Wat lief dat je aan ons denkt.
Ik ken je verhalen eigenlijk niet maar dat maakt op dit forum niks uit. We hebben allemaal een wens en dat is zogauw mogelijk zwanger raken!!!
Hoelang heb jij erover gedaan en is het je eerste kindje en vanaf wanneer voelde je dat je zwanger was?
Veel vragen hé!

Liefs,

Tamara.

Hoi Tamara,

Ik (27 jaar, mn vriend is 29 en we zijn 10 jr samen) ben half januari van dit jaar gestopt met de pil, ben pas na een tijdje ook echt wat komen vragen op dit forum, ik vond het nog eng in het begin en wilde er niet teveel mee bezig zijn omdat ze vaak zeggen dat dat niet goed is.
Daarna ben ik 3 keer ongesteld geweest, de eerste keer na 41 dagen, de tweede keer na 46 dagen en de 3de keer met 34 dagen... erg onregelmatig dus. In ronde 2 had ik bedacht om maar eens te gaan tempen en ovulatietesten te gebruiken, maar in ronde 3 was ik hier alweer vanaf gestapt omdat mijn vriend het verplicht klussen niet zo gezellig vond.
Toen in ronde 4 heb ik voor ons een weekendje Scheveningen geboekt en als ik nu terugreken is het toen dus gelukt, we waren er toen niet eens zo echt mee bezig.

ik had wel mijn vermoedens dat het nu wel eens gelukt kon zijn: ik moest huilen om niks, en toen iemand van mn werk  me heel direct vroeg of ik al bezig was met zwanger worden: zei ik nee nog niet echt (en in gedachten zei ik tegen mn babytje: sorry als je al in mn buik zit maar ik kan even niet anders, stiekem wist ik het denk ik gewoon wel) Maar misselijk ofzo nee gelukkig niet, ik heb wel een week na mn vermoedelijke ei een klein beetje bloed verloren, ik dacht meteen dat zou wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn... dat was het dus ook.

Op vaderdag hebben we getest: positief: ik gelijk alles bij mekaar schreeuwen en huilen dat mn vriend de raam van onze slaapkamer dicht deed omdat anders de hele buurt het wist hahahaha.  De laatste paar dagen ben ik moe maar niet misselijk, dus dat valt nog ontzettend mee.

Nou als je nog meer wilt weten: kom maar op!

Ik hoop dat je snel zwanger bent!
X Muizeke

Hey Muizeke!

Wat super dat je nu zwanger bent!
Ik ben zelf 25 jaar en mijn vriend ook. We zijn nog maar een half jaar bij elkaar maar heel zeker van elkaar. Ik heb al een dochter van bijna 7 en zijn dus nu bezig voor een kindje van ons samen.
Ik ben dus op 7 juni gestopt met de pil. 11 juni ongi geweest en vermoedt dus nu zelf dat ik zwanger ben. Ben namelijk heel erg moe en heb vanaf mijn ei zeurderige buikpijn onderin. Nu kan het ook zijn dat ik natuurlijk van alles verbeeld maaaarr de hoop is er.
Moet nog zo'n anderhalve week tot mijn NOD dus menstruatiepijn is het niet. We hebben ook tot het onwijze toe geklust en dat is voor mij ook niks. Mocht het niet raak zijn dan doe ik dat ook niet weer.
Ik heb een weekendje londen voor ons in de planning!
Mocht niet raak zijn dan kan het daar ook gebeuren!
Geniet lekker van je zwangerschap en straks van je kleintje!
Het gaat zo hard!

Liefs,

Tamara.

Hoi Tamara

Klinkt wel goed, misschien ben je dus al zwanger?, ik had ook deze keer ontzettende kluszin rond mn ei (ik kan nou achteraf zeggen dat het mn ei was, want vanwege mn onregelmatige cyclus viel er weinig uit te rekenen) alsof je hersenen je gewoon sturen van nu moet het! Mijn vriend was al helemaal enthousiast hahaha maar nu ik zwanger ben is de zin een heel eind over, komt nog wel terug denk ik maar nu even niet.

Leuk dat je al een dochtertje hebt, leuk voor haar dat ze een broertje of zusje krijgt.

En inderdaad een ontspannen weekendje weg kan echt wonderen doen!

X Muizeke

Hoi hoi,

Ik kan me voorstellen dat de zin weg is! Nu ben je vooral heel erg moe en bezig met je kindje denk ik. Tenminste dat had ik wel.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik in zo'n vroeg stadium al kan voelen dat ik eventueel zwanger zal zijn.
Maar ook ik praat tegen mijn buik bij bepaalde dingen.
Mijn vriend heeft zijn eigen garagebedrijf en daar drink ik wel eens koffie. En de laatste 2 dagen smaakt de koffie niet meer. Ik heb hem gevraagd of de instellingen zijn veranderd maar dat was niet zo.
Al met al zijn dit wel de tekenen....
Maar t zou net zo goed iets anders kunnen zijn.
Afwachten maar!!!

En ik geniet ook enorm van mijn dochter!
Ze gaat vanavond diplomazwemmen voor C. Echt super. Ze worden zo snel groot en komen in de fase dat je ze steeds meer los moet laten. Erg moeilijk soms maar jah het hoort erbij he!

X Tamara.

Hoi hoi,

Sta heel hard te springen hier hoop zo dat ik ze heb gevangen hihi!!!
Nou ja wat een gedoe hé!!!
Heb ook een dochtertje ze is vandaag precies 17wk oud dus nog lekker klein en de liefste baby van de wereld!!!! Vond het zo mooi om zwanger te zijn dat we nu al hebben besloten dat er nog een wondertje mag komen!!! Ook wel door mij leeftijd ben 36 jaar en dan hebben we toch wat speling mocht het wat langer duren!!!
Het is zo geweldig idee dat er iets moois groeit in je buik het is zo'n wonder echt de mooiste tijd van m'n leven vond ik het, ondanks dat je niet altijd even goed voelt, maar ja dat had ik er voor over!!!
Nou hele fijne zwangerschap wel genieten hoor het gaat zo snel voorbij!!!!

Liefs Sandy

Hey Muizeke,

Gefeliciteerd joh!! Wat fijn voor jullie!
Ook wel een beetje bizar moet ik eerlijk  zeggen... ik zag jou een beetje als diegene op het forum die "gelijk" met mij opging en nu ben jij zwanger...
Bij mij is er helaas nog niets te bekennen. Volgende week donderdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen! We zijn nu vanaf eind november bezig en volgens eigen metingen heb ik geen eisprong.

Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest om er niet teveel meer mee bezig te zijn. Nu ging ik er even op omdat ik een topic wilde openen (gericht aan jou) om te "vieren" dat mijn laatste cyclus slechts 34 dagen duurde ipv 40! Goed nieuws dus!
Maar bij jou is het nog veel beter nieuws, want jij bent al zwanger!
Ik hoop je snel achterna te mogen..

Liefs en veel succes met je zwangeschap.
10e

Terug
Bovenaan