Hoi Pink
Dankjewel, ja ik was ook erg onregelmatig, 14, 46 en 34 dagen. In ronde 3 had ik wel getempt en ovutesten gebruikt, wat bleek ik was (achteraf) te laat met de testen want doordat ik toen ineens een ronde van 34 dagen had (en ik had gerekend op gemiddeld 43) was mn ei al veel eerder, zucht. Maar mijn vriend vond er dus ook niks aan aan het verplichte klussen, dus voordat ronde 4 begon had ik me voorgenomen te stoppen met tempen en testen, dat heb ik ook gedaan. En ook hebben we gewoon geklust als we zin hadden en anders maar niet, om effe lekker te ontspannen had ik voor ons een weekendje Scheveningen geboekt en achteraf is het daar (denk ik) gebeurt. Echt een toevalstreffer want ik wist inmiddels niks meer van eitjes of wat dan ook omdat ik het niet meer bijhield en ook niet wist hoe dat moest met zon onregelmatige cyclus. Ik moet zeggen dat ik dat weekend wel heftige kluszin had… dus misschien dat mn hersenen er onbewust we op gestuurd hebben dat ik toen mn ei had (kan je het nog volgen…?).
In elk geval was het ronde 4 wel raak en ben ik morgen 7 weken… en nog niemand weet het alleen mn vriend en ik. We willen het pas over 4 weekjes vertellen tegen mn ouders, dan zijn de kritieke weken over en kunnen ze gelijk met een gerust gevoel mee gaan genieten met ons.
Nou ik hoop dat het bij jou ondanks je onregelmatige cyclus ook snel raak mag zijn, qua tempen enzo kan ik je dus helaas niet echt een goed advies geven, bij ons werkte het niet in elk geval.
Xxx Muizeke