glucose prikken en stuitligging...

hoi hoi,

met acupunctuur kun je inderdaad proberen de kleine te laten draaien. volgens mij komen er bij deze behandeling geen naalden aan te pas maar een moxarol die ze houden bij de grote teen. lukt veelal het kind te laten draaien.

in elk geval succes!

Hallo allemaal!

Vandaag toch nog even in het ziekenhuis geweest. Ik voelde al een par dagen iets minder leven en heb toch even de VK gebeld. Die wilde me zien en heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hartje klonk verder wel goed maar ivm vruchtwater en het bloedprikken waar nog geen uitslag van binnen was wilde ze toch het zekere voor het onzekere weten.
Daar een half uur aan de ctg gelegen. In het begin was ze idd erg rustig maar op een gegeven moment was ze er weer, heftig trappelend! Nog een echo gehad om te kijken. Vruchtwater is idd erg veel maar ze weten niet waar het vandaan komt en het kan ook niet echt kwaad, gelukkig. In het ziekenhuis hebben ze het lab gebeld voor de bloedwaarden en dat was gelukkig ook allemaal goed, onder de norm zelfs dus ik mag mezelf gelukkig nog lekker vergrijpen aan de mini bounty's (verslaving van dit moment....) Mevrouwtje ligt echter ontzettend in een stuit. Kontje bij bekken samen met een beentje en hoofdje boven met daar ook een beentje langs. In de splagaat!! nu al een ballerina! Draaien was eigenlijk niet te doen in deze houding en met de hoeveelheid vruchtwater is het zeer waarschijnlijk dat ze toch weer terugdraait. Dus hopen dat ze vanzelf gaat draaien. Volgende week weer een echo om te kijken en dan zien we wel weer verder.
Die moxa-therapie heb ik idd ook van gehoord. Is misschien ook nog het proberen waard. Volgende week met de VK ook maar eens over hebben.

Hou jullie op de hoogte!

(Ben na vanmiddag in het ziekenhuis gelukkig wel wat rustiger er onder. Weet nu zeker dat het met ons meisje goed gaat. En met de kleine man zal het idd ook wel goed komen....)

Liefs Clau

heb net op het net gelezen over moxa therapie. Kan je zelf doen en kost 47.50 voor de leendvd plus 5 moxa-stokjes.
Ik was het aan het lezen omdat de vk vorige keer niet kon voelen hoe het kindje lag. Stel dat het een stuit is.. Ik dacht ik ga even lezen toen ik het toevallig tegenkwam. Had ook geen idee hoe zo'n bevalling gaat met een stuit, dus vandaar.

Wie weet heb je er wat aan...

Terug
Bovenaan