glucosetest

hoi hoi

id 7.7 is voor een zwangere iets te hoog een normale waarde voor een niet zwangere zit rond de 5.0 dus geld dat ook voor een zwangere ik zou me toch aan het dieet gaan houden baat het niet schaad het niet toch

heel veel succes verder

groetjes danielle 34wk 3 dg

Hoi,
Als ik jou was zou ik idd naar de vk luisteren. Ze weet echt wel wat ze zegt.
En het is niet verkeerd om het zekere voor het onzekere te nemen. Alhoewel ik
ook wel snap dat je je alles behalve happy voelt.
Maar als je echt zwangerschapsdiabetes ontwikkelt kan het ook nog zijn dat je een
hele grote baby krijgt. Op zich geen probleem, maar als je al met je bekken zit...
Ik hoop dat je je suiker op orde krijgt en dat je dan weer een beetje kunt genieten.
Sterkte.
Liefs Melanie

Hallo Nanda,

Je hebt al veel reacties gekregen maar wilde toch ook even reageren.
Ik heb namelijk zelf diabets.
7.7 is wat aan de hoge kant voor als je zwanger bent.
Als je zwanger bent, hebben ze het liefst dat je tussen de 4.0 en 7.0 zit.
Tuurlijk heb je wel eens een uitschietertje, maar daar moet je je geen zorgen over maken.
Volg maar wel het dieet dat is het beste voor je kindje

Groetjes Mirjam

Hallo allemaal,

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik houd me inderdaad wel aan het dieet(al is het erg onduidelijk)

Ik denk wel dat het allemaal wel meevalt omdat ik 2 boterhammen met hazelnootpasta op had en daarna de piek van 7,7 had.

Ik drink inmiddels alleen nog maar spa-rood en geen vruchtensapjes meer, dat scheelt volgens ook al een heleboel.

Voor de bevalling maak ik me niet zo druk omdat ik een keizersnee krijg omdat mijn vorige bevalling erg dramatisch was.

Nogmaals, heel erg bedankt!!

Groetjes,
Nanda

Succes met het dieet ........ De vk zal absoluut wel weten waar ze het over heeft, maar ik had zelf zoiets van ........ er is een meting van 7.7 (dat is dus blijkbaar te hoog), maar deze waarde zakt wel naar 5.4 En daar was mijn mening op gebaseerd. Het herstelt zich wel.

Nogmaals, succes met het laten staan van bepaalde dingen.

Groeten, mam van Laura

Terug
Bovenaan