Go, weet je al wat meer?

A

Anoniem

Guest
Hoi Go,

ben zo benieuwd of je al wat meer weet! Heb vaak aan je gedacht dit weekend. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, want al dat wachten is ook niks.

Liefs,

Ingrid

hoi hoi,

nou ik ben ook wel benieuwd hoor!!!!

liefs lonneke

Hoi Dames,
Lief van jullie om naar me te informeren.
Ik zit niet lekker in mijn vel.
Ik heb zaterdag een test gedaan, negatief, maar wel weer na een paar uur een duidelijk dunne streep. Maar ja, niet binnen de 10 minuten.
Vanochtend naar de huisarts (2 weken overtijd), weer een test en weer negatief.
Dus ook vandaag bloed laten prikken in het ziekenhuis en als het goed is, kan ik
vanmiddag om half 5 bellen naar de huisarts voor de uitslag.
Maar ik verwacht niets meer, ben de hoop verloren.
Mocht hij negatief zijn heb ik nog wel een beetje hoop.
Ik had namelijk anderhalve week geleden (donderdags) steken in mijn zij. Mijn man en ik hebben toevallig die avond ook geklust. Precies 1 week later was ik op een ochtend ontzettend misselijk. Eventjes, een kwartiertje. Even iets gegeten en het ging wel weer.
Als het dus zo mocht zijn dat die pijn in mijn zij de eisprong was, hebben we dus op tijd geklust en zou ik eigenlijk aanstaande donderdag pas mijn NOD hebben.
Maar ja, de eisprong heb je ook niet pas 4 weken na je laatste menstruatie.

Ik snap het niet meer. 3 weken na mijn laatste NOD had ik wat bloedverlies (dacht aan innestelingsbloeding) en daarna nog een paar dagen wat bruin slijm.

Weet het dus niet meer allemaal.
Help?????????

Liefs, Go

Hoi Go,

wat spannend weer. Al dat wachten word je ook niet echt vrolijk van. Als het goed is weet je de uitslag nu al. Ik hoop dat ze iets positiefs te melden hebben. En als het niet positief is, dan heb je in elk geval zekerheid dat het weer niet gelukt is. Alle onzekerheid is ook niet alles. Ik duim voor je!

Liefs,

Ingrid

Grrrr..........de uitslag komt uiterlijk donderdag middag binnen.
Morgen ben ik jarig en mag ik ook al naar de huisarts bellen, misschien hebben ze de uitslag dan al. Stom he, dat ze dan zeggen dat ze ze gisteren hadden.
Hou jullie op de hoogte.

Liefs, Go

Ha Go,
wat balen zeg dat je zo lang op de uitslag moet wachten. vooral als ze dan eerst zeggen dat je het die dag meteen krijgt. hopelijk morgen op je verjaardag goed nieuws!
hoop voor je op een positieve uitslag!
succes met wachten en een fijne verjaardag!
liefs leetje

Hoi Go,

nogmaals veel succes met wachten! Alvast een fijne verjaardag en hopelijk krijg je het mooiste verjaardagskado dat je je maar wensen kunt.

Ik lees wel hoe het afgelopen is.

Liefs,

Ingrid

Terug
Bovenaan