Go, weet je al wat meer?

Inderdaad, Ingrid, het zou het mooiste cadeau zijn wat ik me kan wensen.
Vandaag weer een beetje hoop gekregen, gisteren zat ik in een dip.
Ben nu wel heel druk op mijn werk, dus dat geeft wel wat afleiding.
Morgen jarig, dus dan ook bezig met bezoek en gezelligheid. Kan in de middag pas bellen, misschien is het dan binnen.
Hoe is het met jou?

Liefs, Go

Het gaat prima met me. Sinterklaas gehad het hele weekend dus te druk om te klussen. Maar dat is waarschijnlijk ook nog niet nodig. Heb nog geen ei denk ik. Ach en we hebben de tijd. Het hoeft nog niet meteen raak te zijn.

Moet weer werken. Pauze voorbij. Jij ook: werk ze.

Liefs,

Ingrid

Fijn dat je zo kunt denken. Het hoeft niet meteen raak te zijn.
Zo zou ook wel willen denken, maar wil het zo graag.
Ga je voorbeeld nemen en ook proberen zo te denken.
Ik heb zo pauze, dus ik spreek je later........

Liefs, Go

Hoi Go,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag !! Hoe oud/jong ben je geworden? En heb je nog gebeld voor de uitslag? Heb je het mooiste  gekregen die je je maar wensen kunt? Spannend hè! Dat wachten is toch wel het allerergste. Hopelijk loopt het bij jou beter af als bij Daan. Dat was toch ook geen mooi bericht.

Nou, vier jij maar even lekker je verjaardag, en ik lees morgen wel hoe het afgelopen is met je test. (Belachelijk dat alles zo lang duurt. Een urinetest is toch ook zo klaar. Een bloedtest kunnen ze toch ook wel snel aflezen. Het hoeft niet op de kweek ofzo. Dus een staafje in je bloed en klaar is de uitslag, lijkt me. Maar ja, ik zal wel weer te makkelijk denken.)

Fijne avond nog en tot morgen!

Liefs,

Ingrid

Hoi Ingrid,

Lief van je om aan mijn verjaardag te denken.
Ik heb een fijne dag gehad, veel afleiding en veel gezelligheid.
Gisteren gebeld, maar........ze hadden de uitslag nog niet binnen.
Vanmiddag kan ik bellen, tussen half 5 en 5 uur.
Morgen gaat de dokter op vakantie, dus hebben ze de uitslag vandaag niet binnen, bellen ze zelf naar het lab. Spannend...............wachten, wachten.......
Hoe gaat het met jou?

Liefs, Go

Terug
Bovenaan