Mijn man en ik waren voor korte tijd in Engeland, waar mijn man werkt. Ik ben daar zwanger geworden. We zouden in september voor 3 maanden naar Nederland gaan en daarna wisten we nog niet wat er zou gebeuren. Mijn man en ik reizen waar God ons heen zendt en elke keer voorziet Hij voor een plek. Nu ik zwanger was, waren die 3 maanden gepland in Nederland een perfecte tijd om me aan te melden bij een verloskundige. Ik was 8 weken zwanger toen we naar Nederland gingen.
Maar nu was het wachten op God om de deur te openen naar de volgende plek na december. Het is voor ons best onmogelijk om een huis in Nederland te huren, omdat ik niet werk en mijn man alleen in Engeland en we voor de rest op zijn spaargeld waar hij voor heeft gewerkt leven.
Nu heeft God ons op wonderlijke wijze een superleuk huisje gegeven waar we voor flexibele tijd mogen blijven! dus de hele zwangerschap en een tijdje daarna en dan dus weer wachten op de volgende stap! 🙂
God zorgt echt voor ons en voorziet in elke stap!
Maar nu was het wachten op God om de deur te openen naar de volgende plek na december. Het is voor ons best onmogelijk om een huis in Nederland te huren, omdat ik niet werk en mijn man alleen in Engeland en we voor de rest op zijn spaargeld waar hij voor heeft gewerkt leven.
Nu heeft God ons op wonderlijke wijze een superleuk huisje gegeven waar we voor flexibele tijd mogen blijven! dus de hele zwangerschap en een tijdje daarna en dan dus weer wachten op de volgende stap! 🙂
God zorgt echt voor ons en voorziet in elke stap!