A
Anoniem
Guest
pffff rotdag....
zat vanmorgen om 6 uur al bij de eerste hulp...ben ik broodjes aan het maken voor mijn mannetje.... kaasschaven....schiet ik uit....veel bloed...topje van mijn duim eraf....au!
..... nou zit ik thuis met pijn in mijn duim...
Ga ik ook nog eens naar het toilet...lijkt er op dat de duivels komen....
Gister nog helemaal niks! Het is het nog niet helemaal hoor....hert was een minibeetje bruinig bloed....maar ik ga niet meer hopen...
Vandaag of morgen zet het door...op naar ronde 19.
Maar deze cyclus laat ik denk ik maar even zitten...anders moet ik van de fert. arts morgen of vandaag al bloed laten prikken, moet ik twee keer, een keer aan begin van cyclus tijdens menstruatie..en een keer halverwege bij eisprong...
dan ben ik echt vaste klant even bij ziekenhuis en het monitoren van de cyclus en groeien van het eitje bij laten houden enz enz.
En ik moet gewoon werken en dat is niet dichtbij het ziekenhuis.....
hoe moet ik dat in hemelsnaam allemaal gaan halen.....
sorry moest ff ei kwijt...
heb effe geen zin meer in ziekenhuis...dan maar volgende cyclus...
Eentje meer of minder maakt ook niet meer uit..
Kussie van beetje depressieve Linnepinnie
zat vanmorgen om 6 uur al bij de eerste hulp...ben ik broodjes aan het maken voor mijn mannetje.... kaasschaven....schiet ik uit....veel bloed...topje van mijn duim eraf....au!
..... nou zit ik thuis met pijn in mijn duim...
Ga ik ook nog eens naar het toilet...lijkt er op dat de duivels komen....
Gister nog helemaal niks! Het is het nog niet helemaal hoor....hert was een minibeetje bruinig bloed....maar ik ga niet meer hopen...
Vandaag of morgen zet het door...op naar ronde 19.
Maar deze cyclus laat ik denk ik maar even zitten...anders moet ik van de fert. arts morgen of vandaag al bloed laten prikken, moet ik twee keer, een keer aan begin van cyclus tijdens menstruatie..en een keer halverwege bij eisprong...
dan ben ik echt vaste klant even bij ziekenhuis en het monitoren van de cyclus en groeien van het eitje bij laten houden enz enz.
En ik moet gewoon werken en dat is niet dichtbij het ziekenhuis.....
hoe moet ik dat in hemelsnaam allemaal gaan halen.....
sorry moest ff ei kwijt...
heb effe geen zin meer in ziekenhuis...dan maar volgende cyclus...
Eentje meer of minder maakt ook niet meer uit..
Kussie van beetje depressieve Linnepinnie