Godsamme...dat heb ik weer....

Hoi Linnepinnie,

Wat vervelend voor je zeg.....   Maar probeer positief te blijven. Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is en het is voor mij makkelijk praten omdat wij nog niet zo lang bezig zijn.

Maar probeer je alleen op te peppen!

Heb je erg veel last van je vinger?

Heel veel sterkte en als je behoeft hebt aan ff praten laat   het dan ff weten!

Sterkte,
heitje

Hallo Linniepinnie,

Even een klein gedichtje voor wat steun.

De puzzelstukken zullen passen
hoe grillig ook hun vormen zijn
ze zullen aangenaam verrassen
want het ligt in dezelfde lijn
als wat je diep bevroedde:
de ontplooiing komt er op zijn tijd
het leven keert zich wel ten goede
na storm en drang en stilte en strijd

Ik vond het wel toepasselijk puzzelstukken ivm je duim. HI HI HI!!
 Liefs Nathalie

Shit man!!!! leuk hoor om dat alles op een dag te ondergaan....
Wat een domper he als je naar de wc gaat en je ziet iets wat je niet wil zien!!
Wel proberen om positief te blijven (probeer ik ook maar is soms heel moeilijk!)
en we gaan weer voor een volgende ronde...
Duim omhoog!! ,letterlijk en figuurlijk.
Liefs, Alida

ohhhh . linnepinne, toch waarom uitgerekend jij!!!

JIj bent altijd zo lief voor de andere en je verdient het zo!!!!

Ik zal echt heel hard voor je duimen dat de duivels weg blijven en je al die afspraken lekker kan afbellen.......
En dan ook nog je duim...dat zo zeer doen ,kan me er wel iets bij voorstellen.
Ik hoop dat je door al die positieve berichtjes weer moet krijgt om weer te hopen , laat je mannetje je lekker in de watten leggen he!!

liefs en een dikke knuffel daan

meid toch!

Zit je gewoon even niet mee, maar er komt zeker ook weer zonneschijn hoor, ook voor jou! Als er eentje dat verdiend ben jij het wel!

Sterkte en laat je mannetje je maar ens lekker verwennen, vertroetelen etc.
Dat zal wonderen doen!

Liefs,
Famke

Lieve Lieve Linnipinnie!

Neeeee...wat vreselijk voor je. Ik was je al aant zoeken tussen alle nieuwe berichtjes, maar heb erover heen gelezen...Heb nog aan je gedacht vandaag...

Speciaal voor jou..Je zal er (ben ik bang) helaas weinig aan hebben, maar misschien vrolijkt t idee je wat op. Hopelijk blijven de duivels idd weg..t leek zo goed allemaal. Je blijf de hoop stiekum nog wel beetje houden toch?!

En dan ook nog je duim..erg lastig...Verwen je zelf maar ff lekker! Dat verdien je..

Dikke Kus en Knuf!

Jee Linnepinnie,
Lichamelijke en geestelijke pijn, hoe verdrietig allemaal en dan alles nog op een hoop.

Ik heb geprobeerd een heleboel glitters te vangen in een afvalbak en die zijn allemaal voor jou!!!!
Kop op hoor meis!!!!!!

Hoi Linnepinnie,

wat erg voor je allebei!

Maar je duim, dat komt wel weer goed, en ik ben er van overtuigd dat jij ook een keer zwanger zal zijn en zal bevallen van een prachtig kindje! Echt, jou tijd komt wel en ik hoop voor je heeel snel ,je hebt nu wel lang genoeg gewachrt he?!

Suc6 met je onderzoeken en met je duim!

Liefs, janu

Terug
Bovenaan