Goed bedoeld...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik wordt de laatste tijd echt weer overspoeld door goedbedoelde raad, die niet echt goed meer aankomt bij mij.

Misschien ben je er teveel mee bezig? (na ruim 2 jaar wordt het wel eens tijd dat er wat in mijn buik gaat groeien, ja)
Misschien moeten jullie er eens wat meer tussenuit? (5x vakantie/weekendje weg afgelopen jaar...)
Neem eens een lekkere vakantie naar de zon! (Het geld groeit me niet op mijn rug en kan tussendoor geen vrij krijgen, evenals mijn vriend.)
En ga zo nog maar even door...

Allemaal echt goed bedoeld, maar dit werkt echt niet!

Als op vakantie gaan zou helpen, was mijn gyn vast een reisbureau begonnen!

Liefs Daisy

Haha sorry moet wel even lachen terwijl het natuurlijk niet om te lachen is! Maar hoe je het op schrijft....lyrisch!
Maar goed, daardoor houden de 'goedbedoelde' adviezen niet mee op.

Dat is gewoon erg vervelend! Kan me indenken dat je wel eens heel erg uit je slof wilt schieten, alsof jullie dit voor ogen hadden toen jullie wilden gaan voor een kindje.
Ik weet niet wat goed is om te doen. Of eens en voor altijd kortemetten maken met al die goedbedoelde adviezen, hoe je dat doet laat ik aan jou over:) of het proberen te negeren. Ik weet niet hoe het voelt en hoe je zou kunnen reageren, ik zit (nog) niet in hetzelfde schuitje.

In ieder geval veel succes ermee en hoop dat je een goede middenweg kunt vinden. Nogmaals, het is erg vervelend om dit steeds te moeten aanhoren.Kan me indenken dat je er gek van wordt!!

Liefs

Hai lieve schat,

Het is toch om krankzinnig van te worden al die goed bedoelde adviezen....en indd net alsof vakantie altijd maar de oplossing is, ook op vakantie wil je dolgraag zwanger raken. Mensen denken er niet bij na hoor als ze dat allemaal zeggen en tja....wij moeten het maar weer aanhoren. Ik weet ook niet hoeveel langer ik me kan bedwingen als we dat soort opmerkingen krijgen.

Meid, goed dat je het even van je afschrijft....enne....laat je vooral niet gek maken!

Liefs Lynn.

Hoi Lynn en Daisy,

Wij kennen als geen andere hoe het coelt wanneer mensen dit soort dingen stegen ons zeggen. Om gek van te worden. Ik heb ook gisteren van mijn broer gehoord. 'En zijn jullie zwanger al?' Ik antwoord nee. Hij zegt 'Moet je gewoon 'klussen' wanneer jullie zin hebben.' Ik zei we doen wat the doktoren heben ons aangeraden. Hij zegt 'dat doe je verkeerd, je moet gewoon het doen wanneer je zin in hebt en als dat alleen maar 3 keer in het maand is dan is dat zo'.
Alsof ik dit nooit hebt geprobeerd. @#$%^&&*
Wat moet je met dit soort mensen. Iedereen bedoelt het goed maar het maakt je alleen maar nog booser. Ik in ieder geval wel.

Ik zit er eerlijk aan te denken om te stoppen met proberen. En misschien over een jaar weer proberen. Weer aan de pil te gaan. Dat is het enigste manier om het helemaal van me af te pushen. Ik denkt dat ik toch te veel mee bezig bent op een of andere manier. Wat vinden jullie?

Liefs,
Brittany

Hai lieve Brittany,

Ik vind het wel een beetje gek van je broer hoor (sorry) terwijl hij weet in welk traject jullie zitten....Het zal indd wel goed bedoeld zijn (zoals alle opmerkingen) maar we hebben er zoooo weinig aan!! Zeker de dames die (zoals wij) al een behoorlijke tijd bezig zijn en dolgraag willen (niets ten nadelen voor de andere dames hoor) Wij hebben iig besloten om, als we donderdag naar de huisarts zijn geweest, het nog niet tegen familie te vertellen, we willen het eerst met z'n 2en beleven en pas als wij er aan toe zijn willen we het vertellen anders krijg je weer van die goed bedoelde adviezen :-(

Wat betreft je stoppen....Dat is een keuze die alleen jij kunt maken! Ik heb er ook wel aan gedacht maar ik zou nog sterker het gevoel hebben dat we dan nog meer tijd verliezen en ik weet niet wat je leeftijd is maar ik ben 31 en dus zou ik dan nog meer het gevoel hebben dat ik kostbare tijd verspil maar ik begrijp je wel want het is moeilijk om het los te laten, als dat
überhaupt al mogelijk is......Ik heb wel getwijfeld om deze ronde een soort 'pauze' in te lassen maar goed, je weet toch wanneer je 'het' moet doen en op die manier ben je er ook weer mee bezig.

Pffff.....wat is het toch moeilijk!! Laat je iig niet gek maken en succes met je keuze!

Liefs Lynn.

Laat jullie niet gek maken dames!
Mensen bedoelen het misschien goed, maar wat het met jullie doet daar staan ze niet bij stil.
Goed dat jullie van je af schrijven blijft dit vooral doen!

Het enige voordeel van vakantie is dat je misschien iets meer ontspannen bent, maar je bent en blijft er toch elke maand mee bezig..
Ik blijf voor jullie duimen dames!

Liefs DaisyF

@ brittany,

Ik zou zelf ook het gevoel hebben dat ik dan nog meer tijd verlies. Als je dan weer vrij lang bezig bent, moet je misschien weer een jaar proberen voor je verdere stappen kunt ondernemen.

Toch begrijp ik ook wel je gevoel van er even niets mee te maken willen hebben. Ik ben het soms ook zo zat! Zeker met goedbedoelde adviezen, haha!

Het is echt een keuze die je zelf moet maken.

@ iedereen,
Ik laat me ook niet meer zo snel gek maken nu, hoor! Moestalleen weer even de hoos van tips van me af schrijven!

Kan voor de verandering eens niet wachten tot ik ongi wordt rond 23 november!! Dan gaan we starten!!!!
Ohja, eerst maar eens mijn ei afwachten deze week, hihi....

Liefs Daisy

Hey meis

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niks aan die tips hebt. Want die wist je allang al!! En idd haha als een vakantie zou helpen had je gyn wel een reisbureau whaha.

Good Luck meid!

Liefs

Terug
Bovenaan