Goed bedoeld...

Lieve Daicy en de rest (haha, klinkt een beetje raar maar ja)

Over goedbedoelde adviezen kan ik meepraten ik weet (gelukkig) niet hoe het is om langer dan een jaar te moeten wachten op een zwangerschap maar ow wat hebben wij een goedbedoelde adviezen gehad na het overlijden van ons mooie meisje en ook na de geboorte van ons mannetje, je wil het niet weten, bij het grove af soms, maar ik heb me altijd maar voor gehouden dat iedereen ons probeert te helpen /troosten en soms weten mensen gewoon niet wat ze moeten zeggen maar willen ze toch iets zeggen (kunnen ze beter soms niet doen maar ja??)

Ik denk dat het heel belangrijk is dat je het samen leuk hebt en samen achter de keuzes staat die je maakt en laat de rest van de wereld de hik maar krijgen doe wat voor jouw en jullie goed voelt!!

Ik wens iedereen sterkte en succes en alles wat wenselijk is!

Liefs Wendy

@ Wendy,

klinkt idd een beetje als Ernst, Bobbie en de rest, haha!!

Wat ontzettende rot dat jullie je dochtertje hebben verloren! nog zacht uitgedrukt waarschijnlijk voor het gevoel dat jullie toen hadden of nog hebben.

Soms kunnen mensen idd maar beter hun mond houden ipv 'adviezen' geven.
'Gelukkig' zit iedereen in hetzelfde schuitje wat adviezen betreft. Anders zou ik zo aan mijn eigen verdraagzaamheid gaan twijfelen!

Groetjes Daisy

Haha ja idd maar goed wist even niet hoe ik het anders moest zeggen/schrijven..

En ja het is vreselijk om je kindje te moeten verliezen, het is eigenlijk een wonder dat ze die 11 uurtjes bij ons heeft mogen blijven, maar behalve verdriet heeft ze ons ook heel veel moois gegeven, en daar houden we ons maar een beetje aan vast, we zijn ongelofelijk trots op haar (en natuurlijk ook op haar broertje!!)

Ik kan de ene keer ook beter die goedbedoelde adviezen hebben dan de andere keer... maar idd 'gelukkig' heeft iedereen er wel eens last van..

tja goed bedoelde adviezen...bleh wat heb ik daar een hekel aan...als ik iets wil weten vraag ik het wel...
Ook ik krijg vaak te horen dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn, maar ja dat weet ik toch zelf ook wel...
Meestal luister ik maar half naar dat soort adviezen, er zijn toch maar 2 mensen in mijn omgeving, die er echt wat van snappen, zij hebben in het zelfde schuitje gezeten de 1 nu twee prachtige kinderen na heel wat langer proberen als wij nu zijn (+/- 10 jr) en de andere na 2/3 jaar ook een prachtige zoon van bijna 1 jaar. Beide dus ook n de medische molen gezeten. en die mensen heb ik echt wat aan.

Terug
Bovenaan