goed bedoelt!

O werkelijk, soms zijn mensen zo raar..
was net de oudste naar een vriendje brengen, gaat het natuurlijk over de baby, hoe is het,,bla bla,, ja als het nu dadelijk te druk is dan kan je gewoon bellen hé, ja is natuurlijk goed bedoelt, maar 1kind een paar uurtjes wegbrengen?? tuurlijk kan hij gewoon bij vriendjes spelen, maar als het dan toch teveel is heb ik daar toch niks aan!!
Het is goed bedoeld dat weet ik ook wel, maar mensen die zelf meerdere kinderen hebben snappen toch zeker wel dat een loze opmerking is, of ligt het aan mijn hormonen??

haha ja en dan zelf nog met 3 kinderen thuis zitten....nadat je er 1 weggebracht heb, snap het helemaal!
Zo bied iemand hier ook regelmatig aan... nou meid, je kan hem altijd brengen hor als je even een uurtje wil liggen en als je belt zijn ze nooit thuis!
Heel lief hor maar bied het dan niet aan,

Liefs Marina

ja, laatst ook had een moeder al ik weet niet hoe vaak gevraagd voor me te helpen, dus toen mn auto kapot was en de middelste naar een feestje moest (waar haar dochter ook naartoe ging) denk ik ik vraag of ze mijn zoon mee kan nemen; nou ik had al spijt dat ik had gebeld, ze is hem komen halen, maar wel na 10x oja, dan moet ik eerst, o dat is eigenlijk..., ja nou dan kom ik wel..
GRRRR, idd bied het dan niet aan, ik ben zelf ontzettend behulpzaam wat dat betreft en als het kan zal ik het altijd doen, maar daarom bied ik het ook aan, niet om vriendelijk over te komen!!

haha.. gelukkig heb ik daar geen last van..
wat ik wel heel vaak hoor is "als jullie even tijd voor jullie zelf willen hebben moet je maar bellen dan wil ik wel oppassen"
ja hallo ik wil denk ik eerder juist kwalitie time met me man en ons kleine mannetje en geen visite

bij mij is het juist andersom. Ik wordt juist gebeld met de vraag of ze hier mogen komen spelen...net of ik momenteel op een horde schreeuwde drukke jongens zit te wachten?!

haha jajo, dat heb ik ook nog steeds hoor, normaal mogen er meerdere tegelijk komen, nu wil ik dat dus echt niet meer, laatst heb ik dus nee gezegd tegen een 2ekindje voor te spelen, ik werd echt vreemd aangekeken door de papa van dat kind.
Ook mogen ze normaal makkelijk mee eten,, nu hoeft dat voor mij ff niet, maar het wordt wel gevraagd, zal ik na eten komen ophalen? uhhh nee doe maar ervoor!!

hahah..
Nou ik ben wel blij als er iemand even Joris of Elias meeneemt..maar dan heb ik er ook nog maar 1 thuis... en dan kan ik echt genieten van de rust!
Weet niet of ik er nog hetzelfde over denk als de baby er ook is hoor...maar 1 meer of minder scheelt denk ik altijd ietsje!!

mj idd je hebt er niks aan als ze maar 1 kind meenemen, wnat tja de rest loopt thuis ook nog rond. helpt alleen als de andere ook zijn ondergebracht of slapen. en mensen tja ze bedoelen het goed maar ja

Terug
Bovenaan