goed bedoelt!

Hahahah ja je hebt mensen die het zeggen omdat ze vriendelijk over willen komen maar het eigenlijk niet zijn. En er zijn mensen die het echt goed bedoelen en ook daadwerkelijk voor je klaarstaan!!

Ik vind het heerlijk als mijn schoonmoeder 1 van de 2 meeneemt, dat scheelt hier een hoop!!
Als ze mijn dochtertje meeneemt kan ik even op de bank gaan liggen want mijn zoontje vermaakt zich prima alleen beneden. En als ze mijn zoontje mee neemt kan ik zelf even naar bed als mijn dochtertje ook gaat slapen.

Groetjes Anne

Hoi,
Ja ik vind het ook al lekker als mn moeder er eentje eens ooit meeneemt, maar de oudste is 10, dat is juist degene die alles zelfstandig kan en me evt zou kunnen helpen..
Och ja het zal vast ook aan mijn hormonen liggen, ik denk wel na over dat soort dingen, laatst was een vriendin van me door haar rug gegaan, dus liet ik haar jongste zoontje vaak hier spelen, die is het drukste van de 2 en dan kon ze ff rusten.
Die moeder bedoelde het ook cast en zeker goed gister maar het kwartje viel bij mij gewoon niet zo,,haha

hahahah ja kan me voorstellen dat je oudste zich thuis ook wel prima alleen even kan redden!! Je vriendin bedoelde het vast goed!! hahahaha ach ja hormonen!!

Hoe gaat het trouwens met je man, die had toch zo'n last van zijn rug?? Kan hij alweer wat meer zodat jij een beetje rustig aan kan doen?

Groetjes Anne

nee die was geopereerd in november, maar dat gaat idd alweer heel goed, is al weer weken aan het werk!
Rustig aan doen is er niet echt bij omdat hij zoveel werkt, maar hij kan wel weer de zware dingen tillen enzo, dus dat scheelt mij idd heel veel, lief dat je er naar vraagt!

Terug
Bovenaan