goed campingbedje

Ik weet niet of deze vraag al eens langs is geweest, maar ik ben benieuwd of iemand van jullie een  campingbedje van Hema of Prenatal heeft. Ik twijfel nogal, vooral over de prijs, die van Hema is goedkoper.
Maar die van Prenatal heeft een rits aan een van de uiteindes ? Is dat praktisch ?

Groetjes,
Monique

ik heb een campingbedje van aktiebaby is een heel fijn bedje maar ik vind persoonlijk het matrasje erg dun wij nemen als hij er in moet slapen ook zijn eigen matrasje mee is niet makkelijk maar slaapt voor hem geweldig

en dat bedje koste geloof ik €30/€35 zo ongeveer

hoi

wij hebben een bedje van 3 jaar oud, van mn dochter nog
dat is zo'n klik systeem , het is echt waardeloos
mijn tip, let niet op de prijs, maar ga eens kijken bij prenatal naar die systemen
ze hebben er daar 1 ook met rits, en die kan je heel makkelijk inklappen

die van ons was al heel snel stuk!

je kunt ook los een opvouwbaar matrasje kopen wat veel dikker is dan een standaard campingbedje. Over het algemeen zijn die matrasjes allemaal vrij dun. Volgens mij is het al gauw goed als het maar veilig is, makkelijk in en uit te vouwen is.

Ik heb bij Babydump in Eindhoven een campingbedje gekocht van Topmark. Het matrasje wat in de meeste campingbedjes zit is vrij dun. Dit kan wel voor een nachtje maar als jouw kleintje er vaker in moet slapen kun je een dikker matras kopen, wat speciaal is voor campingbedjes. Hier kunnen ze langer dan een nacht in slapen omdat dit beter voor het ruggetje is.

Groetjes,

Annemiek

hier ook het campingbedje van Topmark.

danny heeft er in de midweek dat wij weg waren 4 nachten in geslapen. ik had wel zijn eigen matras meegenomen. Ik ben er heel erg tevreden over, makkelijk ding.

groetjes irene

Ik heb van mijn collega ´s een chicco reisbedje gekregen met een verstelbare bodem. Het matrasje dat erbij zat was ook heel goed en kwam van prenatal. Het bedje zelf is al EUR 85,00 ofzo.

Terug
Bovenaan