goed campingbedje

Wij zijn helemaal om voor de Baby-bjorn. Het is een wat prijzige. Maar staat erg stabiel, is in een handomdraai uitgeklapt, zit een dik matrasje bij en weegt maar 5kg. Is ook geheel wasbaar. Is een trapezemodel dus kan ook niet omvallen als je kindje wat ouder is.

Gr
Sandra

Wij hebben een campingbedje van de prenatal, gekregen van mijn collega's als kraanmkado...ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Heb het nog niet zelf uit hoeven klappen, maar schijnt erg eenvoudig te zijn en mijn meisje slaapt er prima in.

Groetjes Monique

Hai Monique

Ik weet zo even niet meer ons merk, een duurdere iig. ik vind stevigheid enzo erg belangrijk, maar de goedkopere kunnen misschien ook wel. Bij babydunp hebben ze losse matrasjes voor erin, die kunnen ook in een goedkope.
Zo'n rits is wel erg makkelijk als ze groter en zwaarder zijn, dan hoef je ze niet eruit te tillen. Maar ja.... een gehaaid kindje kruipt er dan ook misschien zelf uit als die niet wil slapen.... Moet je er op letten dat de rits alleen van buiten open kan.

Groeten
Rosanne

Hoi

Wij hebben van het weekend het bedje van prenatal gekocht deze is in de reclame en is van 69 euro voor 39 euro het is een kliksysteem maar beter als 4 jaar geleden. Bij de v&d hebben ze ook goede bedjes deze zijn ook 39 euro niet duur maar wel goed. Wij hebben wel nog een extra marasje er bij vind ik wel zo prettig.
Groetjes Lucretia
Mama van quinten en fabian

Hoi,hoi,

Ik heb het camping bedje gekregen (volgens mij van prenatal), maar die matras is wel verschrikkelijk hard en dun.
Ik heb daarom zelf een matras gekocht speciaal voor campingbedjes.
Die zijn wel prijzig vind ik.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan