goed en slecht nieuws pff

he meiden nou vandaag echo gehad wegens de groei van onze uk, groeit wel kwa lengte maar gewicht is aan telage kant weegt nu 2 kilo ligt op de onderste groei curve lijn :( moet nu smiddags minimaal 2 uren op bed liggen.

verders was alles prima kwa lengte was de uk goed maja gewicht niet bleh, zit nu bijna tejanken baal zo enorm.

sorry voor gezeur

liefs
 
hoi meid,

Om te beginnen leuk dat het voor de rest goed gaat. Hoeveel weken ben je nu ondertussen. Maar lieverd maak je daar niet zo druk om rust in ieder geval voldoende uit en eten moet je sowieso doen :) Weet je al wat de reden is van het gewicht? Denk in eerste instantie niet dat het echt een reden is om je zo druk om te maken hoor, heb een kennis die bevallen is van een kindje op 40 weken met 2.5 kilo waar er nog 10 procent van afgaat na de geboorte, en het kindje is nu kerngezond :) Ik weet dat je liever hebt dat alles volgens de curve ontwikkeld maar baseer je daar nu niet zo teveel op, geniet van je zwangerschap uiteindelijk is het kindje goed gezond dus zandje over gooien en goed eten en rusten

Liefs Muzeyin xxxx
 
he meis ben morgen 34 weken, en ik eet en drink goed, mijn verloskundieg maakt zoch voornamelijk zorgen dus doe ik dat ook automatisch.

Dus moet ik mijn rust pakken, dat de kleine aan lichte kant is kan door te weinig tot geen rust te nemen en roken, ik roon nu al heel stuk minder echt heel veel minder en ga ook stoppen vraag niet hoe pff koop niks voor me zelf meer en maak het op wat er is, dus ja ik weet moet stoppen maar makkelijk is het niet.


liefs
 
ze hebben het ook wel een fout ze zeggen dat roken inderdaad een oorzaak kan zijn ik rookte ook tijdens mijn 2 zwangerschappen weet dat het heel erg slecht is mijn kinderen waren bij de geboorte 3720 en 4040 de kleine groeit ook nog zo'n 200 gram per week dat is mijn tenminste verteld en je moet nog 6 weken tot de 40 weken komt er toch nog wel wat aan gewicht bij volgens mij heeft het dan niet zo laag geboorte gewicht
 
hey silvymaas, ja kweet niet, bij onze dochter heb ik ook gerookt en nooit geen problemen gehad zij woog trowuens toen 3630 dus was gewoon lekker kindje, maja we zien het wel, ik probeer me rust tepakken wanneer ik dit kan helaas gaat niet altijd omdat me man weer eens nachten draait en dus nu nog op bed ligt en moest de kleine maar tussen ons in leggen nu ligt ze te slapen met papa en ik , pff kan geen kant op.

Maja ik ziet het wel

liefs
 
Sterkte mama v Sharon! kan me voorstellen dat rust nemen als je ook al een kleine hebt best lastig is..

Wat Silvy ook zegt je moet ook nog 6 weken dus kan goed dat de kleine op een keurig gewicht uit komt hoor! fijn dat de lengte prima was!

Ik heb gister een controle gehad en mijn manneke is ook niet erg groot. Niet dat ze u een groeiecho wilde doen oid maar iets meer rust kan voor mij ook geen kwaad. Lastig maar we gaan ons best doen.

niet te veel balen en janken.. probeer zo veel mogelijk genietn van het wondertje in je buik. Die zorgt ook echt wel dat hij/zij niet te veel te kort komt.
*knuffel*

Liefs Lisette


 
ja maar waarom maakt mijn verloskundige dan zo veel zorgen? ze vroeg of ik rust nam ik zei ja alleen op de bank nou leek net of ze kwaad werdt dat ik het niet gedaan hebt, ik heb 3 verloskundige en 2 daarvan zijn geweldig maar zij was in het begin heel lief maar nu, pfff ik had half 12 afspraak 12 uur nog niet aan de beurt dus ik klopte op de deur of ze er wel was, of dat ik misschien verkeerd heb gekeken, deed ze open kom zo bij je ben ff belangrijks bezig klik deur dicht.

Vervolgens bleek dat ze in een gesprek was met een patient wat heel bealngrijk was, naja kan gebeuren maar ff zeggen van loop iets uit sorry maja, en toen die echo had ik zo iets van nou ja zeg, pfff kweet niet wat ik van der moet denken.

De andere verloskundige die alleen controle doet vraagt nooit of ik nog rook en ja hoeveel, zij hamert erop elke keer als ik kom vraagt ze het, pfff maja gelukkig zie ik haar alleen met een echo en de andere alleen op de controle.

liefs
 
Jij doet gewoon wat je kan hoor, probeer gewoon rustig aan te doen voor zover mogelijk en nou ja andere mensen kunnen van een afstand veel zeggen maar jij weet het toch het beste hoor, niemand kan jouw lichaam overnemen en voelen wat jij voelt.

Over de schattig van het gewicht van je kindje, het kan altijd erger. Dit is natuurlijk niet ontzettend positief, maar iemand in mijn omgeving is niet lang geleden veel te vroeg (met 30 weken) bevallen van een kindje dat 1300 gram woog. Ondanks dat het kindje nog steeds in het ziekenhuis moet verblijven gaat het wel 'goed'.

Met het roken en stoppen ermee heb ik geen ervaring, maar ik neem aan dat je zelf ook echt wel doet wat voor jou haalbaar is.

Liefs
 
Terug
Bovenaan