goed en slecht nieuws pff

he mriek , ja ik probeer me rust te pakken, maja me mannetje wilt niet altijd mee werken hij probeert het wel maar is meestal snachts op en overdag slaapt hij , is een tijdje goed gegaan dat hij normale tijden gaat draaien maja helaas is die weer terug gevallen in zijn oude ritme,

Ik zelf probeer ik minder te roken, maar door veel stress lukt het me niet zo en zeker als me man lekekr voor me neus aan het roken is, heb het nu 5 uren vol gehouden om niks op te steken en hopenlijk kan ik dat volhouden en liefst langer.

Ik baal alleen van hoe die verloskundige reageert, d andere 2 zijn super lief, en zij was dat ook maar nu ga ik aan haar twijfelen .

liefs
 
Vervelend als je een verloskundige hebt waarmee je het dus helemaal niet kunt vinden. Mijn zus heeft dat ook en die hoopt ook dat die niet bij de bevalling is.
Dat soort dingen geven jou alleen maar meer stress terwijl je die nu juist niet kan gebruiken. Heel naar dat de verloskundige niet gewoon een beetje relaxed en meedenkt ipv zo doordrammen.

Veel sterkte!
Liefs
 
wordt niet goed van dat gelazer, ja kweet roken is slecht en probeer zeker te minderen maar stress is dat wel goed dan denk ik maar zo.maja zij is deskundig dus ja , rust nemen oke, ze zei het vorige keer al maar ze had niet gezegt op bed dus nam ik me rust op de bank , kleine aan het spelen en ik achter me pc in de bank. maja dat is dus niet goed en moet dus echt op bed liggen pff, naja is voor de kleine dus doe ik dat wel.

Over 2 weken moet ik terug komen maar is zij op vakantie dus heb ik een waarneemster dus dat komt goed,

 
Terug
Bovenaan