Goed gesprek....

Hoi hier een reactie van een sept mama,

Wat fijn dat je het zo goed hebt kunnen regelen met je baas.
Wat voor werk doe je??

Ik ben met 17 weken moeten stoppen met weken vanwege mijn bekken,werkte in een kapsalon.
Mijn baas had er helaas geen begrip voor,had ik niet zwanger moeten worden,was zijn commentaar.
Ik ven toen na 3 weken even langs geweest,maar toen hoorde ik achteraf dat hij had gezegd,dat ik dan net zo goed had kunnen komen werken,als ik toch ook naar de stad kon komen.

Ik ben morgen 34 weken heb sinds ik thuis zit niks meer gehoord,heb wel een brief gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt.
(wat ik al verwacht had en ik ben er ook erg blij mee,wilde er toch niet terug)..

Ben maar blij dat het bij jouw zo goed is gegaan,het kan ook anders....

Probeer je vooral niet schuldig te voelen en doe het rustig aan je krijgt tenslotte een tweeling...

Fijn Lynn dat je nu duidelijkheid hebt en als werkgever zou ik ook blij zijn met de duidelijkheid. Je werkgever krijgt nu een vergoeding en kan vervanging regelen. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om te accepteren om nu al thuis te zijn, maar het is voor je en je mannetjes echt het beste. Probeer het een plaatsje te geven en ga genieten van het mooie weer en dat je je rust kan nemen.
liefs

Hey lieverd,

Snap dat je het even moet verwerken dat je zo lang uit de running bent maar als de twins er eenmaal zijn heb je helemaal geen tijd meer om daar bij stil te staan en moet je weer aan het werk voor je er erg in hebt.
Fijn dat ze het positief opnamen. Af en toe even buurten is idd wel belangrijk om toch enigszins betrokken te blijven.
Neem je rust meis, het is voor een goed doel!

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!! Het is ook beter zo, ik weet het! Thanks!

@Rian-Sanne: Ik werk in een luxe parfumerie en sta dus ook de hele dag op m'n benen, netzo als jij in de kapsalon. Moet wel zeggen dat ik de reactie van jou werkgever echt belachelijk vind maar ik zal daar niet de enige in zijn......Probeer je nog een beetje betrokken te blijven door langs te gaan en dan krijg je zo'n opmerking, echt heel stom! Heb je ook niets meer van je collega's gehoord??

Weet je wat misschien mijn voordeel is, degene waar ik m'n gesprek etc mee heb, is een vrouw en zij heeft 2 IVF kindjes (ik IUI) en dat zorgt er wel voor dat er meer begrip is, dat is wel fijn.

Hoe gaat het nu met je bekken? Heb je het idee dat de rust wel heeft geholpen? Is misschien niet erger geworden? Sterkte en voor je het weet heb je nu je kleine uk in je armen.... :)

Liefs Lynn.

Lieve lynn,

Wat fijn dat je zulke goede gesprekken hebt gehad. Een hele opluchting.
Kan me goed voorstellen dat je eraan moet wennen dat je nu thuis zit, maar dat zal vast snel zn plekje vinden.
Sowieso beter voor jou en de kids.
Pak je rust en ga idd 1 keer in de zoveel tijd langs bij je werk.

Liefs,x

Terug
Bovenaan