goed initiatief!

Hallo allemaal

Kennen jullie www.knuffelkwijt.com?
Initiatief van mensen waar je een verloren knuffel kan zoeken en/of knuffels die je over hebt kan aanbieden aan mensen die toevallig net die knuffel kwijt zijn. Ik wilde net een paar knuffels weg doen, maar heb ze nu op die site aangeboden. Kan je verdrietige kindjes weer blij mee maken, toch?! Misschien hebben jullie ook kraamkado's gekregen waarbij je je afvraagd 'wat zal ik hier toch mee doen...?' Hoe meer mensen zich aansluiten, hoe meer kans dat je een knuffe terug kan vinden (niet terug... een nieuwe)

Ik ben zelf trouwens nog op zoek naar een kleine giraffe van de Hema, ongeveer 3 jaar geleden gekocht. Is niet meer te krijgen en staat niet op knuffelkwijt.... Iemand?

Ik heb een giraf van de Hema van drie jaar geleden maar dat is er een met een muziekdoosje. Ik denk niet dat je die bedoeld, ik vind hem ook niet echt klein. Als je hem wilt hebben dan mag je nog een keer langskomen.  
Ik las in een ander onderwerp dat jij SPH hebt gedaan in Eindhoven. Is dat lang geleden? Ik namelijk ook, ik was van de tweede lichting SPH en ben inmiddels al weer 11 jaar afgestudeerd.

Groetjes
Judith

Ha Judith

Even denken... ik weet het niet meer precies. Het is zeker korter dan 11 jaar! Ik denk 8 jaar, of 9. Misschien ben jij van het jaar waar twee bekenden van mij zaten: Loes en Mariska. Misschien ken je die. Ik zal voor hun privacy de achternamen maar niet erbij zetten.
Bedankt voor je aanbod van het girafje, maar deze is zonder muziek. Ik heb een ander speeltje met een rammelaar en daarmee maakt hij zichzelf af en toe wakker... Die ik bedoel is een kleine met makkelijk te pakken poten en nek, zonder muziek. Maar toch bedankt! En nog bedankt voor de tijdschriften!

Groeten
Rosanne

Hallo,

Volgens mij heb ik die giraffe in mijn bezit heb hem gekregen drie jaar geleden als kado voor mijn andere zoon. Het is een zahte wat slungelige giraffe met lange poten en armen. Ik zal er nog even een foto van maken maar doe dat morgen want het is alweer laat en ik moet morgen weer werken ( blehhhhh ).

Groetjes rennie

Heee, dat zou fijn zijn!
Loek is er helemaal weg van en lebbert het ding helemaal suf. Ik wil hem dus vaak wassen.... maar dan is hij m kwijt! Een tweede zou fantastisch zijn.
Ik wacht af!

groeten
Rosanne

aaaah, wat jammer!
Nee, het is 'm niet. De onze is kleiner en staat op alle vier de poten... het is wel ongeveer dezelfde kleur en vlekken, maar dan anders.... Jammer! Maar wel bedankt voor het meedenken en de moeite!!!!

Terug
Bovenaan