goed initiatief!

Hoi Rosanne,
misschien kan je proberen om Loek nu nog aan een andere knuffel te laten wennen. Omdat hij nu nog zo klein is 'pikt' hij het misschien nog. Onze oudste is 2,5 jaar en is helemaal verliefd op zijn kikker (Hema), ik heb inmiddels overal kikkers: bij mijn moeder op het kdv en natuurlijk 2 in huis voor het wassen. Hij mag de kikker alleen maar mee in bed, en gaat echt NIET slapen zonder dat gekke beest.
Het is best belangrijk dat je reservebeesten hebt als je kindje er zo gek op is. En dan kan je er gelijk een heel stel halen.
succes met je zoektocht!
groetjes van Ruth

Hoi Rosanne,
ik was vandaag bij ons bij de Hema en daar hadden ze een klein girafje. Ongeveer 10 cm en op alle vier de poten staant. Nu heb ik even voor je op internet gekeken en hij staat nog gewoon op hun site onder speelgoed. Kost 2,95 Euro. Zoek je die toevallig?
Je kunt hem via internet bestellen, maar ik wil er ook best een paar voor je kopen en op 21 juli meenemen.
Groetjes Veerle

Hallo Veerle

Nou ja zeg!!!! Ik heb deze week de hema gebeld en toen zeiden ze dat ze die niet meer hadden! Het is idd precies dezelfde. Ik bestel m wel via internet.
Bedankt voor het meedenken!!!

Terug
Bovenaan