Goed nieuws Baby is gedraaid.....

A

Anoniem

Guest
zo vandaag weer op controle geweest en de baby is gelukkig gedraaid
en alles is op gemeten en het is nu al rond de 7 pond dus al een lekker kindje heerlijk
nou volgende week voor de laatste keer controle en dan die week erna word ik ingeleid
dus dan heb ik de eerste week van december mijn kindje in mijn armen heerlijk vooruit zicht...
kan niet wachten en ben toch wel een beetje zenuwachtig hahaha....
gr liza nu 36 wk +4 dagen

Tof ! Ik ken het gevoel, kreeg vandaag hetzelfde nieuws, bij ons is hij ook gedraaid.
Geeft een goed gevoel, hè.

mooi nieuws allebei! Nu is een gewone bevelling weer in het verschiet en geen verplichte keizersnede.  Ben heel blij voor jullie!

Liefs, Sas

Wauw wat heerlijk dat die twee kindjes nog gedraaid zijn zeg. Nu hopen dat het niet te lang meer duurt meiden.

wat fijn voor jullie! voel je dat goed, als je baby draait, of heb je niet veel gemerkt???
ben benieuwd! hoop dat onze beeb ook nog draait!

Bibi..als t niet draait, ga ik ook voor een keizersnee! een stuit is inderdaad erg risicovol!
doen we dus niet!

Hé Emmie, ja ik heb het zeker gemerkt, dacht zelfs dat ik een acute blindedarmontsteking had, zo'n pijn had ik aan één kant. Nu is hij bij mij laat gedraaid en hij is al aardig groot, dus dat scheelt ook wel. Hij draaide eergisteren pas.  Maar ik heb het absoluut gemerkt, ik heb er nu nog een beurs gevoel van over.
Een keizersnee was naar onze mening ook de beste keuze als gewoon bevallen uitgesloten is. Ik hoop dat je kindje nog draait en dat je ook op de natuurlijke manier kan bevallen.

Terug
Bovenaan