Goed nieuws Baby is gedraaid.....

Ha Bibi

Ik ben nu 35+4, Ben gisteren weer bij de vk geweest, voor liggingsecho, en het lag in onvolkomen stuit, met beide beentjes voor t gezicht...wel heel grappig om te zien! morgen naar de gyn...even kijken hoe het verder loopt, ik schrijf wel weer ff morgen....

groetjes, Em

Hallo allemaal!

wat zijn er veel baby s geboren zeg! geweldig! allemaal gefeliciteerd! en geniet ervan, maar dat zullen jullie vast wel doen!!!!!!!!!!!

Ik ben nu 37+4 zwanger, en ons baby t je lag nog altijd in stuit, maar toch raadde de verloskundige en gyn een draaipoging aan! omdat t het veiligst is voor moeder en kind, ( al zijn sommige meningen hierover verdeeld) maar toch, als je alle voordelen en nadelen op een rijtje zet....

Vorige week woensdag had ik de afspraak in t ziekenhuis..infuus, hartslagcontrole, bloedrukcontrole...ze doen niks zomaar!
alles zag er goed uit, en na anderhalf uur aan t infuus gelegen te hebben met baarmoederverslapper, kwam de gyn de draaipoging doen,
En wat viel mij dat 100 procent mee zeg!!! natuurlijk doet het wel iets zeer, maar ik vond het heel goed te doen!!
Het lukte om te draaien, en gisteren ben ik bij de verloskundige geweest, en ja hoor, het lag nog goed, en was volledig ingedaald!!!!
Hierbij dus een zeer succesvolle draaiing!!!!!!!!!!!!!!!

wat een pak van mijn hart zeg! ik mag nu gewoon lekker thuis bevallen....en voorlopig niet meer denken aan een event stuit of keizersnee bevalling!
tuurlijk kan het als nog met complicaties...maar je hoeft er nu niet meer standaard van uit te gaan heerlijk!!!!!!!!!!!!!

Ik wens iedereen veel succes met de aller allerlaatste steentjes...(loodjes is ook zo afgezaagd hè! hihi)

Liefs, Emmie

fijn Emmie dat6 je baby is gedraaid en ook geen horrorverhaal erover ook! Nu kan je je in alle rust voorbereiden op de bevalling thuis zonder medische toeters en bellen...

ben heel blij voor je!

liefs, Sas

quote: --saskia-- reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2008 16:18:46'));

fijn Emmie dat6 je baby is gedraaid en ook geen horrorverhaal erover ook! Nu kan je je in alle rust voorbereiden op de bevalling thuis zonder medische toeters en bellen...

ben heel blij voor je!

liefs, Sas

Dank je sas! ben er ook echt heel blij mee! heerlijk!!!

Terug
Bovenaan