Goed nieuws, en minder goed nieuws....

Oei Maartje! Ik hoop en duim echt dat je kindje lekker blijft zitten daar van binnen en dat je lichaam het uiteindelijk toch het stolsel goed zal 'oplossen' van binnen.
Hou je vast aan het positieve en probeer niet in de negatieve spiraal/gedachten te duiken...

Spannende weken meid! Kop op, het komt vast goed!

jeetje meid wat een dubbel gevoel. Hartstikke blij dat je kindje het goed doet maar tegelijkertijd Zo onzeker!! Positief blijven en we gaan ervan uit dat alles goed komt!!

Heel veel liefs

Lieve dames,
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties.
Ondanks dat de komende weken spannend worden, voel ik me goed. Het gevoel dat ons kindje het gewoon gaat redden overheerst. Ik word steeds weer wat positiever. Ik kan nog niet echt genieten. Ik ben bang dat ik dan teveel van dit kindje ga houden en dat het dan alsnog mis gaat. Maar ach eigenlijk houd ik er al super veel van!
Onze naaste familie en beste vrienden weten nu dat zwanger ben. Voorlopig vind ik dat voldoende. Ik wacht nog even tot iedereen het mag weten. Voor zo lang dat lukt, want mijn buik groeit wel gewoon door.

Lieverds ik houd jullie op de hoogte!

Liefs maartje

Jeetje Maartje, wat een verhaal...
Het is zo fijn om te zien dat je kindje het goed doet, maar die angst die je hebt om het kindje alsnog te verliezen... Ik ben er een beetje stil van.
Ik hoop voor je dat 'het probleem' zich gauw oplost en dat je kindje veilig blijft zitten. Ik snap heel goed dat je nu niet echt kunt genieten van je zwangerschap, dus ik wens je veel sterkte. Houd de moed erin meid, het stolsel ligt onder en je kunt het ook in de vorm van 'gewoon bloedverlies' kwijtraken. Ik hoop voor je dat alles goedkomt!

Veel liefs,
Elin

Terug
Bovenaan