goed nieuws en slecht nieuws

A

Anoniem

Guest
Het goede nieuws is dat alles met mijn zwangerschap goed gaat. De kleine groeit goed en ligt netjes met zijn hoofd naar beneden. Mijn bloeddruk is steeds goed en mijn hb gehalte was hoog voor een zwangere. Ik ben nog steeds maar 1,5 kg aangekomen, dus ook dat is mooi.
Het slechte nieuws is dat mijn man en ik besloten hebben om te gaan scheiden. Deze beslissing is net een paar dagen terug genomen en we weten ook nog niet hoe alles zal gaan lopen. Wel hebben we besloten om voorlopig samen in het huis te blijven wonen, is vooral voor de kinderen toch wel fijn. En zeker met de bevalling en de tijd erna. Ik ben nu wel op zoek naar een eigen woning, maar die heb je niet zomaar. Mijn man gaat proberen om het eigen huis te behouden. Ondanks dat de eerste dagen heel moeilijk zijn geweest voor mij, heb ik nu toch ook wel het gevoel dat het misschien toch beter voor ons allemaal is.

Groetjes, Manon (33w6d).

Wat erg zeg!   Ik heb er verder geen woorden voor...ik vind het echt heel triest voor jullie.  Hoeveel kinderen hebben jullie?

Wel goed dat jullie in alle "rust" uit elkaar gaan ivm de kinderen. Inderdaad een andere woning heb je niet zomaar, en het is ook echt niet wat om hals over de kop te vertrekken.

Ondanks alles hoop ik dat je wel kunt genieten van het laatste stuk van je zwangerschap!!

Sterkte ermee!!

Mirjam (34+3)

Och meid, wat erg. Ondanks dat je achter de beslissing staat, lijkt het me toch heel moeilijk. Zeker nu je in je laatste weken bent. Wel fijn dat het niet met ruzie gebeurd, is wel zo fijn voor jullie kindjes.
Sterkte!!!!

Miriam.

Wat erg voor je en de kinderen, ik
wens je heel veel sterkte!

En hoop dat je toch geniet van het kleine wondertje
in je buik met je andere twee kindjes.
deze laatste weekjes.

Liefs, Bianca (34 wkn)

Jeetje, erg voor jullie! Veel sterkte gewenst. Word er stil van...
liefs, daantje

Jeetje zeg, wat heftig!! Zo vlak voor de geboorte.

Ik wens je alle goeds toe!!!!!

Terug
Bovenaan