goed nieuws en slecht nieuws

Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Hier gaat het nu een stuk beter. Het lijkt net of het uitspreken van die woorden, bij ons beide de ogen geopend heeft. En we nu wel goed met elkaar kunnen praten en ook eerlijk kunnen zijn over wat ons bezighoudt en dwars zit. De scheiding is niet van de baan, tenminste niet voor 100%. Maar we hebben vandaag wel samen besloten om te kijken of we verder kunnen zoals het nu gaat. Bij allebei is de liefde voor elkaar nog volop aanwezig. Weet dat ik geen hoop mag hebben, maar heb het toch een klein beetje. Gisteren kregen we een weekend in een bungalow aangeboden (voor het gezin), en na veel denken hebben we besloten dat aan te nemen. Misschien dat we weg van huis wat dichter naar elkaar groeien en er toch nog toekomst is.

Groetjes, Manon.

Dat is toch wel positief. Verwacht geen wonderen, want een relatie (vooral met kindjes) is hard werken. Misschien dat effe een weekje in een bungalow jullie goed zal doen. Ik duim voor jullie.

Groetjes Miriam.

En is therapie misschien wat voor jullie? Heb er zelf geen ervaring mee...

Ik vind het op zich nog wel hoopvol klinken.... Hopelijk komt het allemaal goed!!!!

Helaas is therapie iets wat mijn man helemaal niet wil, die heeft een grote hekel aan artsen en therapeuten. Hij zit met zichzelf in de knoop, al heel lang, maar wil er zelf uit komen. Hij wil me geen valse hoop geven. Maar ik heb ook gezegt dat als nu blijkt dat het echt niet lukt, ik me er beter bij neer kan leggen. En misschien zijn we dan de tijd van de bevalling en de kraamtijd al weer voorbij, maar dat moeten we afwachten.
Alles is een op een stapeling van kleine problemen, waar we nu niet meer doorheen kunnen kijken. Echt hoop heb ik nu ook niet, maar ben wel weer een stuk rustiger. Wat zeker nu met mijn zwangerschap echt wel nodig was.

Terug
Bovenaan