Goed nieuws haha nee niet zwanger.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik ben gisteren bij het cb geweest en Danny doet het super goed.
Hij is 9.5 kilo (schoon aan de haak) en 73.3 cm groot.
(Hij is van 03-08-08)
Hij eet goed, poept goed en is heel tevreden, wat wil mama nog meer.
Ik wil dit gewoon even delen.
ben namelijk pas sinds kort op deze site en heb al heel wat tips gekregen en gelezen van jullie dus dank jullie wel.
Zo kan ik een goeie mama zijn (proberen natuurlijk)

Nogmaals bedankt,

Groetjes Mama Kim en Danny

PS: een keertje iets positiefs ook fijn toch???

Hoi

ik lees ook regelmatig mee, maar schrijf vrijwel nooit. maar nu even ter vergelijk:
mijn (2e) dochter is ook van 3-8-08 en woog vorige week vrijdag: bijna 6 kilo en was toen 63,5 cm lang. Ze is 11 dagen te laat geboren...
wat een verschil he!

verder doet ze het prima! ze draait keurig beide kanten op, van buik naar rug en andersom, draait om haar as in de box. ze heeft ook net als een paar andere kindjes een redressiehelm!

Lekker genieten van je mannetje!!

Hoi

Celeste is van 4.8.08  en was bij haar geboorte bijna 4 kg en 2 weken geleden woog zij 8 kg en 5 gram. Grappig om te zien dat haar leeftijdsgenoten zo veel meer/minder kunnen wegen maar ja - als ze maar gezond zijn he?!! Tot 2 weken geleden kreeg zij volledig BV en sindsdien fruit en groentehapjes.

Mor 74

Hahaha, idd ook wel eens leuk om goed nieuws te horen!!
Leuk ook om te horen dat Danny het zo goed doet!

Maudy is een maandje jonger, is van 8-9-2008. Ik heb haar twee weken geleden laten wegen en meten: 68,5 cm en 7650 gram.............qua lengte zit ze tegen de bovenste curve aan en verbazingwekkend genoeg qua gewicht zo rond de middellijn.............ze ziet er uit als hollands welvaren en eet bij tijd en wijlen als een bouwvakkertje.........maar ze kan ook wel eens glashard een fles weigeren hoor.........een mooi slank grietje dus........
Ook wij zijn hier dus heel tevreden met ons meisje........

Liefs,
Rimke

Hoi Hoi Sophia is van 24-08 en woog vorige week 8140 en is 64 cm, lekkere bolle toet dus! Ze krijgt volledige BV en af en toe fruit en groente ik moet eigenlijk proberen er een ritme in aan te brengen....

xxx

Ha ha wat leuk de reacties ben blij te horen dat de kids het nu ook allemaal zo goed doen.
Heb wat verhalen gelezen (zo wat er bij de geboorte is gebeurd) afschuwlijk.
En wat een lekkere meid hier boven echt een poepie.
Ik weet nog steeds niet hoe je een foto erop kan zetten kan iemand mij dit uitleggen kan ik met mijn ventje showen hihi.
ik had wel begrepen dat dit via hyves gaat ja dit heb ik niet dus.........
Nou ik nog wat voeding maken voor zo. geniet van de kleintjes en ik hoop dat ik mijn ventje snel kan laten zien aan jullie.

Groetjes Kimberley en Danny

Leuk die verschillen! Reef is net bij het CB geweest, 8 kilo en 70 cm, ook volledige BV, maar wel fruit- en groentehap. Hij is van 31-7. Hij rolt ook nog niet, kan het wel, maar toont absoluut geen interesse! Zitten vindt hij geweldig, maar mag niet te veel omdat hij het zelf nog niet kan.....pffff Ik moet nu het draaien met hem oefenen, maar hij vindt er gewoon niets aan. Lopen is nog leuker, en zelf staan.
Heeft 1 van jullie misschien een baby met spreidbroekje (gehad)? Reef moet dat misschien en ik zoek wat infomatie. A.s. donderdag gaan we naar de orthopeet.

Terug
Bovenaan