Goed nieuws?

Hallo allemaal,

Ik wilde eigenlijk morgenvroeg een zwangerschapstest doen om te kijken of de buikkrampen die ik al twee weken heb misschien dan toch komen van een eventuele zwangerschap.
Ga ik net in bad, bedenk ik me dat ik geen last heb van pijnlijke borsten, toch een van de veel voorkomende kenmerken van een beginnende zwangerschap.
Dus ik voel een keer om te kijken of ik dat als anders ervaar...Komt er ineens een witte vloeistof uit! Eerst dacht ik nog dat ik me vergiste, dus ik probeer het nogmaals, maar het lijkt echt op melk!
Kan dat in het begin van je zwangerschap al gebeuren? Of is dat iets wat normaal is tijdens je cyclus, ik heb er namelijk nog nooit zo bewust aan gevoeld...
Ik ga zo meteen in ieder geval een test doen, maar dan moet ik eerst naar de wc moeten, dus nog even spannend!
Ik houdt jullie op de hoogte!
Groeten Kim
 
Ten eerste hoef je niet perse pijn in je borsten hebben hoor als je zwanger bent, heb ik ook niet gehad bij mijn eerste zwangerschap.
En witte vloeistof dat heb ik ook wel eens, volgens mij heet dat afscheiding als ik mij niet vergis. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je zwanger bent
OOOhhh aan mij heb je ook niets.

Ik ga voor je duimen
Je moet het wel even laten weten he als je getest hebt.

Veel liefs
Brenda
 
Jeetje, spannend Kim! Ik weet niet of er in zo'n vroeg stadium al melk uit je borsten kan komen. Het lijkt me wel heel erg vroeg. Dat neemt natuurlijk niet weg dat je best zwanger zou kunnen zijn. Ben je allang overtijd? Ben heel benieuwd hoe de test zal zijn. Ik duim als een gek.

Groetjes,
Jacqueline
 
Net de test gedaan en geloof het of niet: hij is kapot...
Gelukkig heb ik nog een reserve test en ik vang straks wat urine op in een potje zodat er niets mis kan gaan!
Nu nog even wachten op de volgende hoge nood...

Groetjes Kim
 
Hoi Kim,

Ik weet geen antwoord op je vraag maar ik wil wel voor je duimen. Ik hoop dat je snel gaat testen en ons (en jezelf natuurlijk) uit de spanning haalt.

Suc6 en laat het ff weten he!

groetjes Po
 
Terug
Bovenaan