Goed nieuws?

En...weet je al meer?? je weet het inderdaad spannend te houden, ik hoop echt voor je dat het positief uit zal vallen!

Succes in elk geval,

Groetjes Marianne
 
Ik doe de test toch maar morgenvroeg omdat de concentratie hcg dan hoger is.
Zou zonde zijn als de uitslag zou worden beinvloed doordat de urine niet geconcenteerd genoeg is.
Ga dus lekker vroeg naar bed en dan is het hopelijk snel weer ochtend!
Nog een fijne avond allemaal en klusze!
 
Slim om te wachten tot morgen vroeg!!!

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM !!!!!!!

Spannend hoor, wel meteen laten weten hè!!

Liefs, Ank
 
Ben ook zeeeer benieuwd terwijl ik dit type lig jij allang te slapen en te dromen! hopelijk komt ie uit en test je morgenochtend positief!!

Groetjes en succes laat je het ons snel weten???!!
Chili
 
hoi kim,
ik zit met hetzelfde, ook al 2 weken zeurderig gevoel in mijn buik, soort steekjes maar niet pijnlijk, ook erg vaak plassen en verschikkelijk moe.
ik heb net een test gedaan van clearblue en er staat in het uitleesvenster een plusje het min teken is donkerder dan de verticale streep die is heel licht, volgens de bij sluiter moet ik de test over 2 a 4 dagen nog eens doen. ik hoop dat het toch zwanger betekend en niet dat het ineens een min teken word.
ik hoop dat de test voor jouw een dikke plus aangeeft.
groetjes en succes.
claudia
 
Nou, vanmorgen de test gedaan en ik ben niet zwanger...
Baal hier natuurlijk ontzettend van en ga alweer allerlei manieren bedenken waarom de test niet zou kloppen.
Test voor de zekerheid volgende week nog een keer, misschien was ik te vroeg (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen).
Ook even een afspraak maken bij de huisarts om te vragen waarom mijn menstruatie nu al 4 maanden uitblijft en waarom ik melk vloei uit mijn borsten. Heb op internet gelezen dat dit kan komen door een te hoog gehalte van iets, groot nadeel daarbij is dat je vruchtbaarheid verminderd is.
Maar even duidelijkheid vragen dus!
In ieder geval bedankt voor jullie medeleven en succes allemaal!
 
hoi Kim,

Balen zeg dat die test negatief is!!kan me zo voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent!!

Goed van je dat je naar de ha gaat weet je meteen hoe of wat.

Succes bij de ha en laat je daarna weer iets hierover horen/lezen??

groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan