Goed nieuws: | |

Hé Line,

Jij dus ook!!! Geweldig, gefeliciteerd!! Goede ronde dus die 4e en NOD op 4 jan, hihi. Ik heb vanmorgen ook nogmaals getest en gelukkig ook weer positief. Moet nog steeds erg aan het idee wennen hoor, vannacht bijna niet geslapen  zo hyper was ik.
We lopen dan gelijk op denk ik of niet? Ik ben volgens de berekeningen 14 sept uitgerekend en jij?

Geniet ervan en laten we contact houden (als je het leuk vindt)!
Groetjes.

Gefeliciteerd!!

Groetjes van Nathalie.

Gefeliciteerd.Geniet lekker van de komende tijd.
Ik heb vanmorgen ook positief getest en ben op 14 september uitgerekend.

Groetjes, Manon

Bedankt voor alle liever reacties!!
En mamajudy, volgens mij loop ik helemaal gelijk met jou ! En ook met Manon zo te lezen, want zij is ook 14 september uitgerekend. Ik hoop dat het 'echte' septemberforom vandaag nog wordt aangemaakt.
En ja..... ik ben ook helemaal hyper! Heb vannacht echt superslecht geslapen. Het is ook allemaal zo onwerkelijk, bijzonder, mooi, overweldigend, onzeker ... er zijn te weinig woorden om mijn gevoelens te vatten... vandaar mijn hyperactiviteit ..

Liefs, Line

Ha, ha....nou dan voelen we ons lekker hetzelfde. Ben  ook niet achter de computer weg te slaan. Gelukkig vandaag vrij . Ga zo maar eens een zwangerschapsboek kopen ofzo. Kan ik een beetje lezen als ik vannacht weer niet kan slapen!

Hey.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Geniet van dat kleine wondertje in je buik, want die 9 maanden zijn zo voorbij hoor.
Ik wens je in ieder geval een onbezorgde zwangerschap toe en een wolk van een baby.

Groeten van Miena.

Hoi Line,

Van Harte GEFELICITEERD !!!!!

Geniet Ervan!!! Veel Geluk!!!

Liefs, Bianca

Terug
Bovenaan