Goed nieuws!

Hello meiden,

Ben net bij de gyn geweest voor de nacontrole, is nu 6 weken geleden dat ik een curettage heb gehad. Het weefsel is onderzocht maar daar kwam, zoals  we ook verwachtten, (en gelukkig maar)  niks uit. Omdat ik toch lang een bruinige afscheiding heb gehad  heb ik nog een inwendig onderzoek gehad. M'n baarmoeder zag er weer heel goed uit, alles was weg en ze was erg tevreden. En toevallig zag ze ook net een eitje dat op barsten staat!!! Ik dacht dat ik met m'n rgelmatige cyclus afgelopen dinsdag een eisprong gehad zou hebben, maar blijkbaar is dat dus een paar dagen later! Geweldig om te zien en dan we weten we gelijk dat we nu nog ff werk aan de winkel hebben!  Ik heb gevraagd of we maandelijks konden komen om te checken wanneer de eisprong is, maar dat deden ze toch maar niet.....!!! Maar m;n ei komt, dus dat moet toch goed gaan komen deze maand of niet dan!!! In ieder geval mogen we als we zwanger zijn gelijk een afspraak maken met de gyn, dan krijgen we een echo met 7 á 8 weken, ter geruststelling en om te kijken of het goed groeit.
Al met al dus heel positief en een grote geruststelling!
Liefs Solleke

Hoi Solleke,

Wat fijn dat het allemaal goed was! Altijd goed om te weten. En dan ook als bonus nog een bijna rijp eitje zien. Dus veel klusplezier! En natuurlijk veel geluk deze maand!

Groetjes, Kat

Hoi Solleke,

Fijne gedachte hè dat alles weer gewoon goed is! Heerlijk nieuws ook dat je nu zwart op wit heb dat je ei op springen staat, tja waarom doen gyns dat nou niet gewoon iedere maand hè??

Veel succes met het klussen hoor!

Groetjes,
Brigitte

He Solleke,

Goed nieuws!!!!
Het zou inderdaad wel makkelijk zijn indien ze zo elke keer je eisprong zouden zien he...hihihi Ik had ook bij mij laatste onderzoek een echo en toen zagen ze dat beide eierstokken actief waren en er misschien wel 2 zouden gaan springen... Was wel byzonder om te zien he?

Ik hoop op veel succes voor je.

Corina

Hoi!!

Goed hee! Hihi en ik dacht dat ook hoor want toen ik voor na controle moest na mijn mk zat ik ook vlak voor mijn eisprong. Zou wel handig zijn om elke maand ff te laten checken!!
Ik ben trouwens Jeannette123 he? Maar heb ff me naam veranderd voor je het nog niet wist????

Nou meid, lekker fris van start en uuhh pfff wel warm om nu te klussen he? hahaha

Succes!!!

Liefs Jeannette

Hi Solleke,

Wat goed om te lezen dat alles goed is!! Dat is toch altijd weer een hele geruststelling en dan het bewijs van het rijpe ei-celletje. Suc6 en ik hoop op goed nieuws over twee weekjes voor je!

Groetjes,
Daantje

ha die Solleke,

dat is nog eens goed nieuws joh, je hebt wat om naar uit te kijken.

Het lijkt mij ook wel een goed idee ja om elke mnd ffies te kunnen kijken hoever je ei is, hahahahaha.Lekker makkelijk.

Maar in ieder geval fijn dat je lichaam er weer bovenop is hoor.

Succes dus.

liefs Hester  

Hallo lieve meiden!

Dank je wel voor jullie reacties! Ik vind het altijd weer errug fijn als mensen op m;n verhaaltje reageren. Ik merk aan mezelf dat ik niet zo heel vaak reageer, meestal hebben anderen al gereageerd en heb ik zoiets van wat heb ik dan nog extra's te zeggen. Maar ik stel het zelf ook altijd op prijs en voel me nu dan ook een beetje schuldig. Maar ik zal m'n leven beteren...!!!
Nou ben ik nog wel even benieuwd, wil graag van jullie wijsheid gebruik maken: Ik heb dus dinsdag 7-6 m'n eerste dag van de menstruatie gehad, exact vier weken na de curettage. Ik ging er dus vanuit dat m'n eisprong 2 weken later zou zijn, afgelopen dinsdag dus. Bij de gyn afgelopen donderdag bleek dat m'n ei op springen stond (hoelang staat een ei op springen??), maar ik heb m'n ei dus niet dinsdag al gehad. Betekent dit nou dat ik twee weken na de eisprong (donderdag of vrijdag ofzo) weer m''n NOD had? Of kan het zijn dat m'n cyslus iets anders werkt en dat ik al na 12 dagen na m'n eisprong menstrueer. Toen ik zwanger werd hebben we geklust op de dag van de eisprong, erna niet meer en toen was ik dus wel zwanger. Als ik nu alleen gad geklust op de verwachte dag van de eisprong, dus dinsdag, dan hadden we de boot gemist!!! Kunnen jullie het nog volgen? Ben benieuwd naar jullie ideeen!
Nou, als het goed is krijgen we nog een lekker dagje vandaag (ziet er nu nog wel erg bewolkt uit hier!) dus ik wens jullie nog veel zonplezier!
Liefs Solleke

Terug
Bovenaan