• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

goed nieuws!

cu2heleen1

New member
Lieve dames,

Vanmorgen bloeddruk gemeten + urinetest.
Bloeddruk 120/70.
Urine, geen eiwit.
even een echo... maar ook dat was goed.

En... ze hadden vanmorgen bij de overdracht al besproken... dan wanneer het goed was.. wat er dan moest gebeuren.

Conclusie: Ik mag weer terug naar mijn eigen VK!
Daarnet tijdens telefonisch spreekuur een afspraak gemaakt. Volgende week weer op controle. :)
Dan de regels voor bellen + geboorteplan bespreken.

Ergens was de ondertoon nog wel, dat ik niet te veel moest gaan doen... want dat kan wel weer maken dat de bloeddruk weer omhoog gaat. Maar goed... daar ga ik mij zo veel mogelijk aan proberen te houden.
Maar gezien afgelopen week, de gehele situatie. Is het nu echt alleen de plank nog ophangen. Kamertje is nog helemaal schoon gemaakt.... dus tsja, daar hoef ik ook echt niets meer aan te doen.
 
Dat is zeker goed nieuws!! Super fijn dat je weer gewoon onder controle komt van je eigen verloskundige! Idd gewoon lekker rustig aan blijven doen.

 
Wat super!! Fijn dat je terug mag naar je eigen VK en dat alles klaar is. Hoef je daar je energie niet meer in te steken. Rustig aan doen, goed naar je lichaam luisteren, maar denk dat dat voor ons allemaal geldt.
De laatste loodjes meiden!
 
Dankjewel Baby en Maris!

De wens die ik had om thuis te bevallen mag hierdoor ook weer gewoon doorgaan. Heb vandaag in het ZH wel even op een verloskamer mogen kijken.. maar toch. Ik weet wel dat 60-70% van de eerste zwangerschappen thuis begint maar uiteindelijk in het ZH eindigd.... mijn hoop is er wel op.
(mijn man staat overal achter... behalve... naja... hij weet niet wat hij zich van buidelen voor moet stellen, mocht het een keizersnede worden. Dat vind hij een raar idee... geen ervaring mee, maar wil het wel proberen.)

Succes met de laatste loodjes.
 
Wat fijn! En nu heb je echt verlof. Elke dag een beetje doen en lekker de rest van de dag op de bank met een boekje of dvd. Met een eerste kindje is dat mogelijk dus geniet daar lekker van!!

Ik heb vandaag weer bloedverlies gehad. Al dagen voorweeen dus begin het echt zat te worden. Nog niet de vk gebeld. Hopelijk zet de bevalling snel door.
Mijn vriend is ziek aan het worden, balen!
 
Wat vervelend Dora! Waarom heb je de VK nog niet gebeld? Lijkt mij toch wel noodzakelijk... maar goed. Jij kent je lichaam beter.
Vervelend dat je man ziek aan het worden is. Dan kan de bevalling beter nog even wachten, zodat hij weer beter is.
Probeer jij ook nog even lekker uit te rusten. De andere misschien even bij iemand anders, zodat jij je rust kan pakken...

Ik ga proberen zo veel mogelijk idd rust te pakken. Heb nog wel wat afspraken staan dus dat is wel prettig... vooral volgende week elke dag 1 afspraak. :)
Dit weekend nog even samen met manlief high tea doen. :)
 
Bloedverlies in deze termijn is normaal, zijn allemaal tekenen dat de bevalling zich gaat aandienen, maar wanneer??
Gisteren om 22.00 toch maar gebeld omdat de voorweeen steeds heftiger werden en ik er gewoon helemaal klaar mee ben.
Ze zij ga maar slapen, en morgen kan je langs komen om een zetpil te halen om de baarmoeder rustiger te laten worden.
Ja bedankt daar heb ik wat aan. Maar niet heus!
Helaas ben ik gewoon weer uit de veren zonder baby.
Ik weet dat ik niet mag klagen maar vanaf 33 weken voorweeen breekt ook wel een keer op en vooral als er nu echt weleens een tanden bijtertje tussen zit.
Mijn Oma ligt nog steeds op sterven, vraagt dagelijks of de baby er is en of ik nog langs kom. Steeds drinkt ze maar weer wat als ze ziet dat de baby nog steeds nuet geboren is. Ze legt zich er gewoon niet bij neer dat ze de baby misschien nooit zal zijn. Ook dat werkt niet echt mee.
Ga straks toch even in op het aanbod van de vk misschien kan ze toch wel iets voor me betekenen.
 
Hoi Dora,

Wat jammer dat het nog niet heeft doorgezet. Ik zou idd even langs je verloskundige gaan, misschien kan ze je strippen en kan je je verhaal doen. Zeker nu je oma zo slecht ligt zal ik dat ook aangeven, wie weet kan ze je het laatste zetje geven zodat je bevalling begint.

Hier ook een slechte nacht gehad, ben nu 35+3 en heb vannacht 2 uur opgelopen met pittige voorweeen. Gelukkig herkende ik de voorweeen maar je kan er zeker niet van slapen. Nu alweer op voor de sporten van de kids. Vanmiddag maar een beetje rustig aandoen.

Succes Dora en de rest.
 
Terug
Bovenaan