goed nieuws!

Dora,
wat vervelend.
Ik zou maar naar de verloskundige gaan. Inderdaad om ook even je verhaal te doen. Ook over je oma.. misschien idd het laatste zetje zodat de bevalling doorzet.

Baby,
wat vervelend! 2 uur wakker lopen en dan ook weer op tijd eruit voor het sporten. Je man kon niet mee met sporten? Zodat jij nog even kon blijven liggen.
Idd vanmiddag maar rustig aan doen en proberen je rust te pakken wanneer het kan.
 
Ik hoop zo voor je Dora dat de vk je kan helpen en dat de kleine snel komt. Idd even van je oma vertellen, misschien ook voor de vk een laatste zetje om je te helpen!.

ppff vervelend al die voorweeen. Hier wel veel harde buiken, regelmatig benauwd maar of het voorweeen zijn??? Ik ben zo benieuwd wanneer de eerste kleintjes komen!
 
@ cu2heleen; we hebben er 2 die zaterdag naar een sport moeten. 1 naar de hockey en 1 naar de voetbal, voetbal was zo vroeg dat manlief naar de voetbal is gegaan en ik thuis gebleven ben met de andere kids, daarna kwam hij thuis en ben ik met de oudste naar de hockey gegaan. Ik heb net even een uurtje op de bank gelegen, dus dat is wel even lekker.

@ Dora: ik hoop dat je terecht kon bij de verloskundige en dat ze je een zetje heeft kunnen geven.

@ cu2heleen: hoe is het met jou?
@ Maris: harde buiken kunnen ook pijnlijk zijn
 
Hopelijk gaat het snel Dora.

Baby, oké. Wel fijn dat je niet bij de vroegste sport hoefde te zijn.

Ik voel mij goed. Kleine beweegt super! Vandaag alleen maar wasjes gedaan, verder niets. Dus dat is ideaal. Manlief is nu aan het koken.. wat ik meestal doe, omdat ik het niet erg vind. Maar nu wilde hij het doen.
 
Terug
Bovenaan