Goede 12 weken echo!!!

Ben zo blij!!!!!! Nadat het vorig jaar misging hebben we net een goede 12 weken echo gehad! Het leek wel of beebje op een springkussen zat hahaha! En hij/zij kon ook al zwaaien!

Het genieten gaat beginnen!

Duim dat er meer volgen na al die trieste berichten van afgelopen dagen!  Die dames sterkte ermee! Hou moed!

Wonderenbestaan

Hoi!!

Wonderen bestaan dus toch echt!!! Idd weer een heel mooi bericht!! Laat dit dan ook maar weer een opsteker zijn voor al jullie andere moeders!!!!
Geniet ervan!!!

Liefs, Carola

Jeetje alweer 12 weken joh. Wat gaat dat snel zeg.
Leuk he zo'n druk bewegend babytje om te zien.

Wat is het toch weer een opluchting om even je baby te zien he.

Super dat je echo goed is geweest. Was dit je eerste echo? Ik heb mijn eerste echo met 9 wk en 3 dgn dus ik moet nog 2 weken wachten. Echt slopend dat wachten. hihi. Ik ben blij dat er ook nog goed nieuws is en ik wens je een goede zwangerschap.

Oooo wat geweldig!

Ik heb wel een vraagje aan je.

Ik zag dat jij op 6 sept uitgerekend bent en nu al 12 weken bent???

Ik ben op 31 aug uitgerekend en pas 11 weken???

Hoe kan dit nu???

Ik hoor het graag van je hoe jij rekent!

groetjes vlinder

Gefeliciteerd, ik kan mij zo voorstellen dat het enorme opluchting is, vooral als het een keer mis is gegaan. Zelf moet ik nog een twee weken wachten op mijn 12-weken echo, 28 februari, maar onze eerste echo met ruim 9 weken was in ieder geval goed.

Ga lekker genieten, volgende keer terugzwaaien naar je kleintje.

gr. Alice

Haha vlinder ik snap de verwarring. De 6 september was een gok van mij toen ik net wist dat ik zwanger was. De termijn echo een paar weken geleden gaf dezelfde datum als bij jou! Omdat ik een prenetale screening laat doen (die heb ik met 13 weken) wilde mijn gyn mijn 12 weken echo maken als ik 11 weken zwanger was.... En dat was afgelopen maandag! Vandaar!

Groetjes Wonderenbestaan

Gefeliciteerd wonderbestaan!!

Als ik al die verhalen over de echo's lees word ik extra zenuwachtig. Ik ben maandag bij de huisarts geweest en die heeft me nu doorverwezen naar de verloskundige om de eerste echo te plannen. De huisarts vond de eerste echo rond 12 weken prima, maar de verloskundige plande hem rond de 10 weken. Zie je dan al wat?? vraag ik me af hahaha.
Groetjes

Terug
Bovenaan